killing gå ikke på kattebakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

helle85

Peanut skriver:

Hvor gamle er de da? 

Og hvor har du dem fra? Gård, privat, opdrætter?

Alle killinger jeg har haft/købt har altid brugt bakken 

den bude værer 13 uger på vej til de 14. men den ser meget lille ud så er ikke helt sikker. det er fra privat og hamn sage den godt kunne gå på bakke.

jeg har heller ikke prøvet det før, de katte jeg har haft har altid gået på bakke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

helle85

Peanut skriver:

Hvor gamle er de da? 

Og hvor har du dem fra? Gård, privat, opdrætter?

Alle killinger jeg har haft/købt har altid brugt bakken 

den anden er på vej til de 16 uger og den kan godt gå på bakke, men de er også fra 2 forskellige steder

Anmeld

14. oktober 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Har engang haft samme problem. Det løste sig delvist ved, at jeg stilte bakken ind i et andet rum end hvor madskålen stod. Det var en lukket bakke. Så ville katten pludselig gerne tisse i bakken, men den lavede stort lige udenfor bakken. Så købte jeg en åben bakke. I starten tissede den i den lukkede bakke og lavede stort i den åbne, men efterhånden brugte den kun den åbne.

Sære væsener

Anmeld

14. oktober 2012

Princesspigen

helle85 skriver:

er der nogen der har et godt råd,
vi har 2 killinger den ene fik vi i sidste månede og den andn fik vi for en uge siden og den gå ikke på katte bakke vi har stillede 2 op.
hvad kan vi gører for at få den til at gå på kattebakke

hver gang killingen har spist eller vågner så sæt den hen på bakken..

samt du kan tage en fugtig klud og tøre den forsigtigt bag i når du sætter den på bakken, så stimulerer du lige som dens mor gør det til at den skal tisse på bakken..

Anmeld

14. oktober 2012

helle85

Roselil skriver:

Har engang haft samme problem. Det løste sig delvist ved, at jeg stilte bakken ind i et andet rum end hvor madskålen stod. Det var en lukket bakke. Så ville katten pludselig gerne tisse i bakken, men den lavede stort lige udenfor bakken. Så købte jeg en åben bakke. I starten tissede den i den lukkede bakke og lavede stort i den åbne, men efterhånden brugte den kun den åbne.

Sære væsener

det har vi sådan set også gjort.

i starten havde vi den i køkkenet da det ligger ved stuen men den startede så med at gører det ude i vores lille gang, så vi tænkte at de så var fordi det var det ene sted den havde fred, så vi fandt et vandfad og fyldte det med kattegrus så de havde 2, og den stillede vi så ud i den lille gang og der gik den også på, men så gik den anden kat også på og så har den ikke gjort det siden

jubii den gjorde det i bakken mens jeg skriver dette (godt nok hvor vi bar den hen)

Anmeld

14. oktober 2012

helle85

Princesspigen skriver:

hver gang killingen har spist eller vågner så sæt den hen på bakken..

samt du kan tage en fugtig klud og tøre den forsigtigt bag i når du sætter den på bakken, så stimulerer du lige som dens mor gør det til at den skal tisse på bakken..

det har vi så vidt muligt også gjordt efter de andre råd vi fik

den har dog lige gjodt det nu i bakken efter vi bar den hen

men jeg vil også prøve det med kluden som du har skrevet for at se om det hjælper på at den så selv gå der hen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.