hjælp min baby vil ik bare sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

benzon

Hjælp min pige vil ikke sove hun ligger uroligt og skal vugges inden jeg får hende til ro samtidig har vi prøvet uendeligt med gange at få hende ud af sengen men et resultat på at hun kun bliver mere umulig hun ik bare græder men skriger og giver ik op har prøvet at lade hende ligge i håb om hun selv falder hen men endte med meget træt mor og inden vi så os om var der gået 3 timer . Hvad kan man gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Hvor gammel er din datter præcis? Er det generelt eller noget nyt?

Det kunne nemlig godt lyde som et 12 ugers tigerspring. Det er sindssygt hårdt mens det står på men går heldigvis over igen. 

Der er ikke så meget andet at gøre, end at give tryghed og omsorg og prøve at rumme gråden (hårdt, i know! - da min søn var i sit 19 ugers spring græd han helt hysterisk i 3 timer non-stop før han drættede om af træthed i armene på mig)

Anmeld

12. oktober 2012

benzon

Hun blev 6 mrd igår .

Anmeld

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

benzon skriver:

Hun blev 6 mrd igår .

6 måneder? (Det er ikke det barn der står på din profil med fødselsdag d. 24. juli? .) For nej så er det i hvert fald ikke 12 ugers springet Jeg kan ikke lige på stående fod huske om der er et spring omkring 6 måneder.

Har i prøvet at svøbe hende?

Anmeld

12. oktober 2012

benzon

Ka+Ma=Be skriver:

6 måneder? (Det er ikke det barn der står på din profil med fødselsdag d. 24. juli? .) For nej så er det i hvert fald ikke 12 ugers springet Jeg kan ikke lige på stående fod huske om der er et spring omkring 6 måneder.

Har i prøvet at svøbe hende?

Det er ikke min pige men min venindes pige . Lige nu har vi lagt i hendes eget seng og det går fint endtil videre . Ja det har vi gjordt og hun faldt til ro men hvor længe ved vi ikke vi venter spændt

Anmeld

13. oktober 2012

Ka+Ma=Be

benzon skriver:

Det er ikke min pige men min venindes pige . Lige nu har vi lagt i hendes eget seng og det går fint endtil videre . Ja det har vi gjordt og hun faldt til ro men hvor længe ved vi ikke vi venter spændt

Ahh ok!  

Håber i finder nogle svar og en løsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.