Anbefal babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

morlinen

Hej med jer

Ja, er der nogle, der vil anbefale en babyalarm, som I har gode erfaringer med?

Kriteriet er, at den ikke skal opfange alt mulig anden støj. Den jeg har nu, opfanger trafikstøj, fulgekvidder, flyvemaskine mm. Det er pænt irriterende, når man har planglagt at få en lille lur, mens baby sover, og skal ligge og blive forstyrret hele tiden

...Og så skal den heller ikke være alt for stor og klodset, og babyunit skal kunne fungere trådløst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi bruger bare en helt alm walkitalki fra Harald Nyborg og den er der aldrig problemer med!! Også koster den heller ik en formue vh stine

Anmeld

12. oktober 2012

morlinen

StineW79 skriver:

Vi bruger bare en helt alm walkitalki fra Harald Nyborg og den er der aldrig problemer med!! Også koster den heller ik en formue vh stine

Aha, anede jeg ikke man kunne Smart! Sender den kun, når der er lyd, eller hvordan fungerer det?

Anmeld

12. oktober 2012

chicka23

Den har vi også, og er super glade for den (altså walkie talkie fra Harald Nyborg) koster kun 299. 

De kan holde længe på strøm, lang rækkevidde og Intet udover babybrok/gråd går deri. Den er ikke ligeså følsom som almindelige babyalarmer, og man kan ikke høre babys hver eneste lille lyd Deri.

vi er rigtig glade for vore. 

Anmeld

13. oktober 2012

tarkoflen

morlinen skriver:

Aha, anede jeg ikke man kunne Smart! Sender den kun, når der er lyd, eller hvordan fungerer det?

Jeg vil lige advare imod hvis du bor forholdsvis tæt på en vej med lastbiler... Min veninde bor i et villakvarter, hvor der vel er 5 minutters gang til en ret trafikeret vej, og hun havde meget tit fornøjelsen af lastbilchauffører der snakkede sammen og så røg der vist også tit andet i... Det kan selvfølgelig have været en mandagsmodel, men de købte super Nova i stedet og er meget glade for dem

Anmeld

13. oktober 2012

StineW79

morlinen skriver:

Ja den sender kun når baby larmer, man ka indstille på mange kanaler, så chancen for at andre går i den er meget lille. Også ka den godt holde til at blive tabt på gulvet ( mange gange) Vil i hvert fald sige at til prisen, er den da klart et forsøg værd. Vh stine

Anmeld

13. oktober 2012

morlinen

tarkoflen skriver:

Jeg vil lige advare imod hvis du bor forholdsvis tæt på en vej med lastbiler... Min veninde bor i et villakvarter, hvor der vel er 5 minutters gang til en ret trafikeret vej, og hun havde meget tit fornøjelsen af lastbilchauffører der snakkede sammen og så røg der vist også tit andet i... Det kan selvfølgelig have været en mandagsmodel, men de købte super Nova i stedet og er meget glade for dem

Det gør jeg faktisk, så det er meget godt at have med i overvejelserne... Hmm, er ikke nemt at bestemme sig, når man ikke selv kan prøve det af...

Anmeld

13. oktober 2012

morlinen

StineW79 skriver:

Ja den sender kun når baby larmer, man ka indstille på mange kanaler, så chancen for at andre går i den er meget lille. Også ka den godt holde til at blive tabt på gulvet ( mange gange) Vil i hvert fald sige at til prisen, er den da klart et forsøg værd. Vh stine

Det er helt sikkert værd at overveje til den pris Men som en anden skriver, er der en risiko for, at lastbilernes radioer går i... Det har du måske ikke oplevet? Men tak for din anbefaling i hvert fald. Det kunne godt være, at man skulle prøve den af

Anmeld

13. oktober 2012

morlinen

chicka23 skriver:

Den har vi også, og er super glade for den (altså walkie talkie fra Harald Nyborg) koster kun 299. 

De kan holde længe på strøm, lang rækkevidde og Intet udover babybrok/gråd går deri. Den er ikke ligeså følsom som almindelige babyalarmer, og man kan ikke høre babys hver eneste lille lyd Deri.

vi er rigtig glade for vore. 

Tusind tak for svar Kunne godt være man skulle overveje den, når den nu er så billig. Det er i hvert fald alfa omega at ikke alt muligt andet støj går i, da vi bor tæt på en større vej...

Anmeld

13. oktober 2012

StineW79

morlinen skriver:

Det er helt sikkert værd at overveje til den pris Men som en anden skriver, er der en risiko for, at lastbilernes radioer går i... Det har du måske ikke oplevet? Men tak for din anbefaling i hvert fald. Det kunne godt være, at man skulle prøve den af

Det har vi aldrig oplevet og vi har den med over alt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.