Hej piger
Jeg er nu gået en del over terminen. Har været til jordemoder som sendte mig til samtale hos den gynægolog som skulle tage stilling til om jeg skulle sættes igang. Han scannede mig igår og lavede også en gyn. undersøgelse på mig - han mente at livmoderhalsen var omkring de to cm men meget blød.. så han ville vente nogle dage med at sætte mig igang. (har en tid på fødegangen onsdag) blev vildt frustreret for jeg har SÅ mange gener i min graviditet. Bækkenløsning, hvor mit bækken skrider af og til de seneste uger, ser flimmer for mine øjne, haft flere ildebefindende som de ikke kunne finde ud af skyldes. Så har været inde og blive undersøgt et par gange og det tydede på pbg svangerskabsforgiftning.. men ikke noget de mener var alvorligt for mit blodtryk var faldet igen.
Er virkelig bange for at skulle sættes igen i mange dage...
Er der nogen af jer der er gået i fødsel af jer selv, selvom livmoderhalsen var umoden??
Nu vil de så se onsdag om jeg er moden nok til at få stikpillerne op.. synes der meget lang tid til. Har aldrig i mit liv haft det så skidt
Anmeld