Lige et spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

mth1987

Har lige et spørgsmål. Jeg har ikke haft mens i over to mdr nu og i går fik jeg udflåd med trådagtig blod i, meget lidt. Her til morgen og stadig her til aften er det det samme. Der er ikk blod når jeg tører mig men kun ved udflåd... Oveni i det har jeg det sidste stykke tid haft mens lignende smerter og ømme bryster. måske kroppen spiller mig et puds hvad angår mens smerter og ømme bryster men den kan vel for pokker ikk være skyld i det første??? Jeg har ikk oplevet det før hvor mens ikk kom lige bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

L&V

mth1987 skriver:

Har lige et spørgsmål. Jeg har ikke haft mens i over to mdr nu og i går fik jeg udflåd med trådagtig blod i, meget lidt. Her til morgen og stadig her til aften er det det samme. Der er ikk blod når jeg tører mig men kun ved udflåd... Oveni i det har jeg det sidste stykke tid haft mens lignende smerter og ømme bryster. måske kroppen spiller mig et puds hvad angår mens smerter og ømme bryster men den kan vel for pokker ikk være skyld i det første??? Jeg har ikk oplevet det før hvor mens ikk kom lige bagefter

Har du overvejet en graviditetstest

Anmeld

12. oktober 2012

mth1987

Månsson skriver:

Har du overvejet en graviditetstest

Ork ja for en lille uge siden tog jeg en 

Anmeld

12. oktober 2012

L&V

mth1987 skriver:

Ork ja for en lille uge siden tog jeg en 

Hvad sagde den så?

Anmeld

12. oktober 2012

mth1987

Månsson skriver:

Hvad sagde den så?

Den var negativ derfor jeg syntes det er mærkeligt det hele

Anmeld

12. oktober 2012

L&V

mth1987 skriver:

Den var negativ derfor jeg syntes det er mærkeligt det hele

Måske jeg ville lokke lægen til at ta en blodprøve

Anmeld

12. oktober 2012

mth1987

Månsson skriver:

Måske jeg ville lokke lægen til at ta en blodprøve

skal til lægen d. 22 så må jeg lige se der. men jeg har lyst til  at teste hver dag jo og det kan blive dyrt.....

Anmeld

12. oktober 2012

L&V

mth1987 skriver:

skal til lægen d. 22 så må jeg lige se der. men jeg har lyst til  at teste hver dag jo og det kan blive dyrt.....

Ja for katten alt for dyrt

Anmeld

12. oktober 2012

mth1987

Månsson skriver:

Ja for katten alt for dyrt

Det er jo penge ud af vinduet når der kun kommer en streg så må bide det i mig og vente om der sker noget indtil jeg skal til læge og så må jeg høre der. Syntes bar det var mærkeligt med det blod 

Anmeld

12. oktober 2012

L&V

mth1987 skriver:

Det er jo penge ud af vinduet når der kun kommer en streg så må bide det i mig og vente om der sker noget indtil jeg skal til læge og så må jeg høre der. Syntes bar det var mærkeligt med det blod 

Ja det et sært.. Det kan jo være stress eller noget der holder det tilbage men kan jo os være en tidlig graviditet eller en sa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.