Årsstatistikken - hvem mangler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Hej piger 

Jeg ville bare lige høre, hvor mange der stadig gerne vil være med på listen? Der er jo sikkert nogle der stadig mangler 1 års undersøgelsen eller på anden vis har ventet.

Hvis der ikke er interesse i at deltage, laver jeg lidt "statistikker" på dem som er med

Kram fra nørden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

morpåthurø

Vi mangler vist at komme med. Jeg lægger data ind nu:-) Beklager det lidt sene svar. Tror Marius er den sidste i gruppen som er fyldt 1 år (i tirsdags)

Anmeld

15. oktober 2012

morpåthurø

LOUISEHOBRO skriver:

Vi mangler vist at komme med. Jeg lægger data ind nu:-) Beklager det lidt sene svar. Tror Marius er den sidste i gruppen som er fyldt 1 år (i tirsdags)

manglede lige at citere

Anmeld

15. oktober 2012

MomInTheMaking

LOUISEHOBRO skriver:

Jeg mangler. men har ikke lige haft besøg af SP endnu. Selv om jeg vel i princippet kunne klare det selv.

Anmeld

15. oktober 2012

Ka+Ma=Be

LOUISEHOBRO skriver:

Ihh hvor dejligt! Stort tillykke med ham 

Anmeld

15. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Mom In The Making skriver:

Jeg mangler. men har ikke lige haft besøg af SP endnu. Selv om jeg vel i princippet kunne klare det selv.

Det er helt i orden!  

Tænkte godt at der var flere som ventede "data"

Anmeld

16. oktober 2012

Kofoed.

Har i ikke været ved lægen heromkring et år?

Anmeld

17. oktober 2012

MomInTheMaking

Kofoed. skriver:

Har i ikke været ved lægen heromkring et år?

Nope. ikke endnu.

Anmeld

18. oktober 2012

Kofoed.

Nope. ikke endnu.

Okay så må vi vente i spænding

Anmeld

24. oktober 2012

mamiolvi

Ka+Ma=Be skriver:

Hej piger 

Jeg ville bare lige høre, hvor mange der stadig gerne vil være med på listen? Der er jo sikkert nogle der stadig mangler 1 års undersøgelsen eller på anden vis har ventet.

Hvis der ikke er interesse i at deltage, laver jeg lidt "statistikker" på dem som er med

Kram fra nørden 

Vi vil også gerne med, har dog ikke været så aktiv, så ved slet ikke om jeg overhovedt har været med på nogen af listen
men simone 1 år den 29 sept. 9, 5 kg 76 cm lang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.