(februar) Så sover han i sin egen seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

Diana...

Så er Lucas røget over i sin egen tremmeseng han er bare så dygtig vi har slet ikke haft problemer nogen problemer han fylder så meget at jeg ikke kan sove med ham længer uden at få en fod i hoved lige pludselig... Så han er røget i sin egen seng og klare det bare godt jeg ammer jo ikke om natten heller mere så han får bare en flaske i sengen når han vågner det er lidt hård at man ikke bare kan ligge og amme mere og så bare sove men skal side og holde en sutte flaske øv øv men det bare dejligt at have sengen for sig selv igen 

Sover jeres små vidunder i jeres egen seng el hos jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Mira0911

Det er bare flot.. Julie sover stadig i Vuggen... Vi skal ud og hente tremmeseng hos en veninde i Næste uge.. så derefter kommer hun over i den... Regner med at hendes værelse bliver færdig her i weekenden...

Anmeld

27. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det var da bare super dejligt og skønt, at der ikke var nogen problemer med, at få ham til, at sove i sin egen seng.

Lina sover i sin lift oppe i tremmesengen. Jeg tager hende over i sengen når jeg skal amme hende om natten, men hun kommer over og sover i liften igen. Jeg ammer kun 1-2 gange. Jeg regner med, at hun snart skal sove i selve sengen snart. Luka sov over i vores seng de første 3 måneder og vi havde en del problemer med, at få ham til, at sove for sig selv - så derfor har vi været lidt mere "strikse" denne her gang omkring, at have Lina over i sengen hos os.

Kh. Katja

Anmeld

27. maj 2009

Mca<3

Stadig i Moars seng  Moar glæder sig til jeg sover i min egen ..

Anmeld

27. maj 2009

MoarHvidovre

Tanja.. skriver:

Stadig i Moars seng  Moar glæder sig til jeg sover i min egen ..

Hi hi hi hi - jeg kan godt forstå, at moren glæder sig til, at sønniken kommer over i sin egen seng

Anmeld

27. maj 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Hi hi hi hi - jeg kan godt forstå, at moren glæder sig til, at sønniken kommer over i sin egen seng

Ja for søren ,, man ligger på sin egen lille plet nat efter nat for ikke at lægge på lille mand

Anmeld

27. maj 2009

Moar'en

Han sover sammen med os. Men tror nu snart han skal i sin egen seng for mig og gemalen deler snart hans side af sengen for Viktor har taget min

Anmeld

27. maj 2009

MoarHvidovre

Inspireret af denne mail-korrespondance har jeg nu puttet Lina i sin tremmeseng og ikke i liften stående i tremmesengen. Hun sover dog ikke helt endnu. Så nu må vi se, hvordan at det går. Fordelen ved liften var, at man kunne vugge den og hun faldt hurtigt i søvn. Men på den anden side skal hun jo også lærer, af falde i søvn selv  

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Inspireret af denne mail-korrespondance har jeg nu puttet Lina i sin tremmeseng og ikke i liften stående i tremmesengen. Hun sover dog ikke helt endnu. Så nu må vi se, hvordan at det går. Fordelen ved liften var, at man kunne vugge den og hun faldt hurtigt i søvn. Men på den anden side skal hun jo også lærer, af falde i søvn selv  

Uhh Lucas er så dårlig til at falde i søvn selv det sker en gang i mellem men det sjældent 

Anmeld

27. maj 2009

MoarHvidovre

Så sover prinsessen for første gang i sin tremmeseng - uden liften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.