når mor er langt ned :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Anonym trådstarter

alle siger jeg klare min opgave til ug og rigtig mange roser mig for mit flotte arbejde med begge min børn men lige meget hvad føler jeg aldrig det er godt nok jeg føler ikke de er som jeg vil have dem og min ro er enlig bare helt væk jeg får aldrig slappet rigtig af er igang med hf på 2 år og når jeg sidder og kigger på tiden til mig selv er den lige med 0 

jeg har fri weekende hver 2 weekend men aligevel er det ikke ro skal 1000 ting hele tiden så det skole så det venner familie,,,

har mødt en helt igennem vidunderlig mand og har dybe følser for ham men tiden er der ikke hvordan finder jeg den.

kigger jeg i min kalender kan jeg selv ikke fin tid til noget før efter jul engang...

jeg er stresset og depri bekraftet ved lægen men ingen forstår det man får bare smit lige i hovedet tag dig nu sammen hvad er det får nok vås se på din børn du har jo styr på det skolen går fin dejlig venner og familie der støtter dig

øh jeg syntes det er svær føler jeg svigter min børn ved den overskud ikke er der mere hvordan får jeg den igen jeg elsker de to mere end ord kan beskrive de er og bliver mit liv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

B&J

nu ved jeg ikke hvor mange opgaver du tager til dig osv. men husk giv dig selv lov til ro og kærligheden.... det er sååå vigtigt...

men syntes du skal få snakket med din læge når du selv regere der er et eller andet så syntes jeg du skal få en snak fordi man skal lytte til de signaler kroppen giver en og selv om man ikke kan alt jamen så er man en god mor men tingene kan også blive for meget ind i mellem vi er kun mennesker

Anmeld

16. oktober 2012

mth1987

Anonym skriver:

alle siger jeg klare min opgave til ug og rigtig mange roser mig for mit flotte arbejde med begge min børn men lige meget hvad føler jeg aldrig det er godt nok jeg føler ikke de er som jeg vil have dem og min ro er enlig bare helt væk jeg får aldrig slappet rigtig af er igang med hf på 2 år og når jeg sidder og kigger på tiden til mig selv er den lige med 0 

jeg har fri weekende hver 2 weekend men aligevel er det ikke ro skal 1000 ting hele tiden så det skole så det venner familie,,,

har mødt en helt igennem vidunderlig mand og har dybe følser for ham men tiden er der ikke hvordan finder jeg den.

kigger jeg i min kalender kan jeg selv ikke fin tid til noget før efter jul engang...

jeg er stresset og depri bekraftet ved lægen men ingen forstår det man får bare smit lige i hovedet tag dig nu sammen hvad er det får nok vås se på din børn du har jo styr på det skolen går fin dejlig venner og familie der støtter dig

øh jeg syntes det er svær føler jeg svigter min børn ved den overskud ikke er der mere hvordan får jeg den igen jeg elsker de to mere end ord kan beskrive de er og bliver mit liv 

Desværre er det den melding vi fleste får fra folk der ikke selv har prøvet hvad det vil sige at være stresset eller værre, en depression. Folk kan forholde sig til en brækket arm, men de kan ikk forholde sig til ting de ikk kan se. Derfor er det også så svært at lukke op og fortælle om sine følelser. Jeg håber virkelig du har nogen omkring dig som kan være en støtte de dage hvor det hele bare er øv og ellers er du meget velkommen til at skrive til mig jeg har selv været sygemeldt grundet det samme så ved hvad det handler om

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Desværre er det den melding vi fleste får fra folk der ikke selv har prøvet hvad det vil sige at være stresset eller værre, en depression. Folk kan forholde sig til en brækket arm, men de kan ikk forholde sig til ting de ikk kan se. Derfor er det også så svært at lukke op og fortælle om sine følelser. Jeg håber virkelig du har nogen omkring dig som kan være en støtte de dage hvor det hele bare er øv og ellers er du meget velkommen til at skrive til mig jeg har selv været sygemeldt grundet det samme så ved hvad det handler om

mange tak jeg har rigtig mange dage hvor det køre sådan on off men har måtte indse nogen ting i min dagligdag som jeg har måtte droppe for at funger bare lidt

Anmeld

22. oktober 2012

mth1987

Anonym skriver:

mange tak jeg har rigtig mange dage hvor det køre sådan on off men har måtte indse nogen ting i min dagligdag som jeg har måtte droppe for at funger bare lidt

Det et kæmpe skridt bare at ku indse at man bliver nød til at ændre på nogle af sine daglige rutiner det kan jo være svært i sig selv, da man måske lidt har tendens til at se det som et nederlag. Sådan har jeg det ihvertfald fald og det er stadig noget jeg arbejder med hver dag

Anmeld

22. oktober 2012

tarkoflen

Puha det er da ikke nemt at være dig!

Er du lidt lige som mig, at du påtager dig alt for mange opgaver? For så synes jeg en start ville være, at få ryddet ud i alt det du gør for andre! Det var en god start for mig, at jeg gav mig selv lov til at sige nej...

Jeg har lige været gået ned med stress, eller det vil sige de gjorde jeg i februar og blev raskmeldt i september! Det er vigtigt at du har en god læge, der tager dig alvorligt, så du kan få noget hjælp!

Det er rigtigt at nogle har svært ved at sætte sig ind i det, når det ikke er synligt, at du har det skidt! Det blev synligt på mig fordi jeg bare lignede noget der var løgn i rigtig lang tid, fordi jeg bare nåede alt for langt ud, før jeg selv indså det var skidt!

Du skal passe så godt på dig selv, især når du har små børn! Og du skal altså også have plads til dig selv og kærligheden! Det er så vigtigt for at du har det godt!

Anmeld

22. oktober 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Det et kæmpe skridt bare at ku indse at man bliver nød til at ændre på nogle af sine daglige rutiner det kan jo være svært i sig selv, da man måske lidt har tendens til at se det som et nederlag. Sådan har jeg det ihvertfald fald og det er stadig noget jeg arbejder med hver dag

jamen jeg arbejder virkelig med mig selv daglig men det er til tider lidt svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.