Ring farvet af klorin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.961 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Karla

Hej piger

Jeg har lige været ved at ordne noget med klorin, og havde glemt at jeg havde min vielsesring på. Det er en sølv ring, og nu er den blevet helt mørkegrå og mat, efter jeg har rørt ved klorinen. Har lige vasket den med vand og lidt tandpasta, og det hjalp en smule, men der er stadig noget på. Kan jeg gøre noget for at få det væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Karla

Slet ingen?

Anmeld

12. oktober 2012

Nettemor

Det skete for mig i sommers da jeg var i meget klorholdig vand. Men da jeg havde haft den på et par dage og 'slidt' på den gik det væk

for at du er lige så heldig!

Anmeld

12. oktober 2012

klmf

Jeg var også så dum at beholde min på i svømmehallen Den så forfærdelig ud og jeg var grædefærdig. Nu er der gået et par uger og jeg har haft den på hver dag og nu ligner den næsten sig selv igen. Hvis ikke den bliver i tip top stand igen vil jeg en tur omkring guldsmeden og høre om de kan pudse den op med noget...

Anmeld

12. oktober 2012

VNB

Karla skriver:

Hej piger

Jeg har lige været ved at ordne noget med klorin, og havde glemt at jeg havde min vielsesring på. Det er en sølv ring, og nu er den blevet helt mørkegrå og mat, efter jeg har rørt ved klorinen. Har lige vasket den med vand og lidt tandpasta, og det hjalp en smule, men der er stadig noget på. Kan jeg gøre noget for at få det væk?

Har prøvet det samme engang. 

Læg din ring i blød i en kop varmt vand hvor der er tilsat rigeligt med tandpasta og lidt salt + lidt citron saft, og rørt godt ud. Det virkede ved mig og gjorde min ring fin som ny  

Anmeld

12. oktober 2012

Karla

VNB skriver:

Har prøvet det samme engang. 

Læg din ring i blød i en kop varmt vand hvor der er tilsat rigeligt med tandpasta og lidt salt + lidt citron saft, og rørt godt ud. Det virkede ved mig og gjorde min ring fin som ny  

super, tusind tak Det prøver jeg med det samme!

Puha troede lige den ikke kunne blive pæn igen!

Anmeld

12. oktober 2012

Karla

Nettemor skriver:

Det skete for mig i sommers da jeg var i meget klorholdig vand. Men da jeg havde haft den på et par dage og 'slidt' på den gik det væk

for at du er lige så heldig!

Okay, jeg prøver lige den opskrift, der er skrevet her i indlægget, så håber jeg det virker. Den er slet ikke pæn at gå med, som den ser ud nu . Har før haft den på i svømmehallen, hvor den fik lidt udseende af det, og det forsvandt også hurtigt igen. Men det her er lige lidt voldsomt synes jeg!

Anmeld

12. oktober 2012

Karla

lotchen skriver:

Jeg var også så dum at beholde min på i svømmehallen Den så forfærdelig ud og jeg var grædefærdig. Nu er der gået et par uger og jeg har haft den på hver dag og nu ligner den næsten sig selv igen. Hvis ikke den bliver i tip top stand igen vil jeg en tur omkring guldsmeden og høre om de kan pudse den op med noget...

Okay, øv! Jeg har også altid min på i svømmehallen, for tænker ikke over at den sidder på Min plejer også at få et grimt skær og en misfarvning af det, men det plejer at være væk dagen efter, men det her er meget voldsomt, og synes slet ikke jeg kan gå med den, som den ser ud nu!

Anmeld

12. oktober 2012

VNB

Karla skriver:

super, tusind tak Det prøver jeg med det samme!

Puha troede lige den ikke kunne blive pæn igen!

Det var så lidt

Ja prøv det  

min ring er godt nok hvidguld, men tror da at man kan bruge tricket til alle slags  

Anmeld

12. oktober 2012

Karla

VNB skriver:

Det var så lidt

Ja prøv det  

min ring er godt nok hvidguld, men tror da at man kan bruge tricket til alle slags  

Jeg prøver mig frem, der kan vel ikke ske noget ved det i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.