Molo eller Minymo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

MorDk

Har været ude og kigge på 2 flyverdragter idag! Har forelsket mig i Molos regnbuefarvet flyverdragt... MEN er også super vildt med 2 slags fra Minymo...

Hvad ville DU vælge???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

M&N

MorDk skriver:

Har været ude og kigge på 2 flyverdragter idag! Har forelsket mig i Molos regnbuefarvet flyverdragt... MEN er også super vildt med 2 slags fra Minymo...

Hvad ville DU vælge???

Helt klart regnbuedragten

Anmeld

12. oktober 2012

Mussen2

Har du link evt? Jeg tror,jeg ville holde dem op imod hinanden ifht. E små detaljer. Så som kan stropperne under foden udskiftes, er der nylon i ben arme, som gør det nemt at få ben og arme ind/ud selv.
Og i den dur

Anmeld

12. oktober 2012

Benjamins'mor

Regnbuedragten.

Anmeld

12. oktober 2012

Faith

Mine drenge har Minymo i år. Synes de er super lækre! Sidste år havde de Danefæ og dem kan jeg bestemt ikke anbefale

Synes Molos regnbuedragt er ved at være lidt for "brugt". Er i hvert fald super træt af den.

Anmeld

12. oktober 2012

MorDk

Faith skriver:

Mine drenge har Minymo i år. Synes de er super lækre! Sidste år havde de Danefæ og dem kan jeg bestemt ikke anbefale

Synes Molos regnbuedragt er ved at være lidt for "brugt". Er i hvert fald super træt af den.

Vi har besluttet os

Det bliver en fra Minymo... sys designet er fedt!! Men Bassen skal liiige se om han kan passe den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.