Nyt eller brugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Køber du brugt babyudstyr/tøj/legetøj?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

624 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Humanincubator

Ja, det giver vist sig selv. Hvordan har du det med brugt babyudstyr? Uddyb gerne hvis du har lyst

Personligt køber jeg gerne brugt eller arver, hvis det er i pæn stand. Har allerede købt autostol, DuniDuo + dyner (dynerne overvejede jeg meget, men de kommer fra en, jeg kender).

Desuden køber jeg ikke fra ryger-hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

MorDk

Jeg køber gerne brugt tøj

Anmeld

14. oktober 2012

FruStolpe

Tøj køber vi aldrig brugt, men arver gerne af allernærmeste familie.

Udstyr & legetøj køber vi faktisk heller ikke rigtig brugt. Men arver gerne, også lidt "længere" ude fra

Anmeld

15. oktober 2012

peanuts

Har stemt blankt, da jeg gerne køber både nyt og brugt samt arver hvor jeg kan...

Anmeld

19. oktober 2012

kriknu

Får vi en dreng så behøver vi slet ikke investere i noget som helst drengetøj foreløbigt! Da vi så kan arve fra min nevø på nu snart 3 måneder og det samme gælder autostol! 

Barnevogn, seng osv. har vi dog valgt at vi vil købe fra ny da vi gerne vil have noget vi er sikre på holder nogle år mere da vi gerne vil have en mere når den lille her er 1½-2 år ca. 

Vi har overhovedet intet i mod at købe brugt, og jeg ved da at min nevøs tøj som vi kommer til at arve er brugt (af andre end familie), det meste  er i hvert fald købt i genbrug! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.