(oktober) hejsa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

tumle81

Hej Alle

Ja så kom dagen hvor jeg måtte overgive mig og blive sygemeldt. Jeg har ellers været deltidssygemeldt med 3 arbejdsdage om ugen fra 7-13, men brugte mange ressourcer og kræfter på at komme ovenpå igen, og havde smerter i bækkenet, så efter en snak med lægen kom vi frem til at jeg skulle sygemeldes.

Synes godt nok der er lang tid til jeg har termin og virkelig lang tid til jeg skal på arbejde igen, men tror det er til det bedste...
Håber det for er faktisk lidt ambivalent omkring det...

Skal til scanning i næste uge, som jeg ser meget frem til :-)

Babyen sparker nu hver dag og det er bare super hyggeligt at mærke de små puf inde i maven...

Valdemar på knap 2 år er en rigtig bandit, han er fræk og udfordrende men stadig meget kærlig og hygge trold. Han er blevet enormt mor syg, men heldigvis kan far godt hjælpe til engang imellem...

Victoria på 5 år er bare sød og dejlig, hun glæder sig helt enormt til at blive storesøster igen, og håber meget det bliver en pige.
Hun har stadig sine humør trip, men synes måske man kan ane at det bliver bedre og bedre...

Knus Kathrina 18+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Pje

Hej Kathrina

Ja er nok det bedste for dit helbred, selvom jeg godt kan føle dig i at det er længe til du skal på arbejde igen. Men tiden flyver afsted, men kender du sikkert med 2 børn i forvejen og når den lille først er kommet går det hurtigere endnu.

Håber du har fået det lidt bedre efter du er blevet sygmeldt.

Knus Pia 17 + 3

Anmeld

28. maj 2009

tumle81

Hej Pia

Jeg kan ihvertfald mærke at jeg slapper mere af indeni. Jeg behøver ikke at spekulere på hvordan det skal gå med at arbejde og være på herhjemme også. Det er en rar følelse...

Min bror er også på barsel, så satser på at mødes med ham og min dejlige nevø indimellem. Han har da ca 2 mdr endnu hjemme :-)

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.