Up date!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

tumle81

Hej Alle

Ja så kom dagen hvor jeg måtte overgive mig og blive sygemeldt. Jeg har ellers været deltidssygemeldt med 3 arbejdsdage om ugen fra 7-13, men brugte mange ressourcer og kræfter på at komme ovenpå igen, og havde smerter i bækkenet, så efter en snak med lægen kom vi frem til at jeg skulle sygemeldes.

Synes godt nok der er lang tid til jeg har termin og virkelig lang tid til jeg skal på arbejde igen, men tror det er til det bedste...
Håber det for er faktisk lidt ambivalent omkring det...

Skal til scanning i næste uge, som jeg ser meget frem til :-)

Babyen sparker nu hver dag og det er bare super hyggeligt at mærke de små puf inde i maven...

Valdemar er en rigtig bandit, han er fræk og udfordrende men stadig meget kærlig og hygge trold. Han er blevet enormt mor syg, men heldigvis kan far godt hjælpe til engang imellem...

Victoria er bare sød og dejlig, hun glæder sig helt enormt til at blive storesøster igen, og håber meget det bliver en pige.
Hun har stadig sine humør trip, men synes måske man kan ane at det bliver bedre og bedre...

Knus Kathrina 18+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har bare tænkt rigtig meget på dig, om hvordan det gik med det hele.

Hvad med jer, der hjemme? Har I fundet melodien igen, så I bare kan koncentrere jer om familieN?

Jeg er ked af at høre det med bækkenet. Det er sku noget værre noget altså!

Håber at det hjælper at du er sygemeldt nu

KRAM

Anmeld

27. maj 2009

tumle81

Hej Zafir

Sødt af dig at tænke på mig :-)

Jamen jeg synes faktisk at det går rigtig godt herhjemme. Vi havde lidt startproblemer, hvor vi stadig var meget usikre på hinanden og skændtes en del. Det blev vi begge meget kede af og vi tog os en rigtig fornuftig snak hvor vi kom ud med alt det der nagede os og efter der har det bare kørt på skinner. Vi hygger os, og er sammen hver for sig, med ungerne og alene. Det er simpelthen så dejligt at vi kunne finde hinanden igen.

Peter er også god til at spørge ind til maven, og babyen, og er begyndt at se frem til at han kan mærke når den sparker. Indimellem kan han stadig få pres over at vi skal have et barn mere, men som regel er det med et smil på læben at han siger det ;-)

Ja jeg håber også at en sygemelding vil hjælpe på bækkenet, jeg tror at det vil gøre min hverdag nemmere og at jeg dermed kan være mere mor og kone herhjemme end jeg hidtil har kunnet...

Knus Kathrina

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tumle81 skriver:

Hej Zafir

Sødt af dig at tænke på mig :-)

Jamen jeg synes faktisk at det går rigtig godt herhjemme. Vi havde lidt startproblemer, hvor vi stadig var meget usikre på hinanden og skændtes en del. Det blev vi begge meget kede af og vi tog os en rigtig fornuftig snak hvor vi kom ud med alt det der nagede os og efter der har det bare kørt på skinner. Vi hygger os, og er sammen hver for sig, med ungerne og alene. Det er simpelthen så dejligt at vi kunne finde hinanden igen.

Peter er også god til at spørge ind til maven, og babyen, og er begyndt at se frem til at han kan mærke når den sparker. Indimellem kan han stadig få pres over at vi skal have et barn mere, men som regel er det med et smil på læben at han siger det ;-)

Ja jeg håber også at en sygemelding vil hjælpe på bækkenet, jeg tror at det vil gøre min hverdag nemmere og at jeg dermed kan være mere mor og kone herhjemme end jeg hidtil har kunnet...

Knus Kathrina

Det er jeg sku glad for at høre!! Det er virkelig super skønt med sådan en historie, der 'ender' godt... SElvom den jo ikke er endt, men snarere begyndt

Jeg sender masser af positiv energi til dit bækken 

Og ja, det er sku vigtigere at holde sammen på familien, end at gå på arbejde og være slidt op af smerter!!!

God bedring! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.