Tema fødselsdagsfest. Cars vs pirat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Mor til Mike

Mike bliver jo 1 år lige rundt om hjørnet, og vi har lejet lokaler og sendt invitationer ud. Vi bliver over 40 mennesker, så har valgt at vi overdriver helt vildt og laver en megasej temafest.

Men jeg aner ikke om jeg skal vælge Cars tema eller Pirat tema, da jeg først havde valgt cars men der er ikke så meget fest tilbehør til det tema i Danmark. Og Pirat er der mega meget.

Hvad synes i? Pirat eller Cars? 

God weekend piger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

aarhusmor

Jeg synes cars. Cars er til mindre børn og Pirater synes jeg er til større børn - men det er bare hvad jeg føler.

Jeg har selv haft en fest med cars og lavede en kage, hvor jeg købte små biler og satte på.

Du kan også printe cars biler ud og sætte på kopperne med lim osv.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=cars&_sacat=57211&_odkw=birthday+cake+toppers&_osacat=57211&_from=R40

Og hvis du har god tid, kan du finde rigtigt mange ting på ebay

Anmeld

12. oktober 2012

Levi&LilysMor

E. Riber skriver:

Mike bliver jo 1 år lige rundt om hjørnet, og vi har lejet lokaler og sendt invitationer ud. Vi bliver over 40 mennesker, så har valgt at vi overdriver helt vildt og laver en megasej temafest.

Men jeg aner ikke om jeg skal vælge Cars tema eller Pirat tema, da jeg først havde valgt cars men der er ikke så meget fest tilbehør til det tema i Danmark. Og Pirat er der mega meget.

Hvad synes i? Pirat eller Cars? 

God weekend piger.

Jeg ville også vælge cars 

Til min drengs 1 års fødselsdag var det med mickey mouse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.