Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken Christiansen skriver: 5? troede kun det var kartoffel mos og bacon tern
5?
troede kun det var kartoffel mos og bacon tern
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
serinasmor skriver: kartofler, mælk, smør, løg og bacon
kartofler, mælk, smør, løg og bacon
of course
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Der er faktisk 7 ting i Salt og peber
Vi skal hjem til en veninde i aften og spise . Glæder mig vildt til at se hvad hun har fundet på .
Alanda skriver: Der er faktisk 7 ting i Salt og peber Vi skal hjem til en veninde i aften og spise . Glæder mig vildt til at se hvad hun har fundet på .
Frk. Himmelblå skriver: Don't tease me!!
Don't tease me!!
arh men jeg er så heldig! Sidder og tripper for at det blir aften
Frøken Christiansen skriver: Ja er helt tom for ideer det er kun mig, min kæreste og vores yngste datter der er hjemme idag da den store er hos sin far i weekenden. Det må meget gerne være rigtig billigt da pengene er små indtil den 20
Ja er helt tom for ideer det er kun mig, min kæreste og vores yngste datter der er hjemme idag da den store er hos sin far i weekenden. Det må meget gerne være rigtig billigt da pengene er små indtil den 20
I aften skal vi have pita med bøf og salat. I morgen skal vi have fiskefrikadeller med råkost og pommes.
Frøken Christiansen skriver: rigtig fed ide ellers bortset fra min kæreste hader lige præcis den ret! men jeg elsker det
rigtig fed ide ellers bortset fra min kæreste hader lige præcis den ret! men jeg elsker det
Vi skal have hønsekødsuppe med kød og melboller puhhaaa sidder og bliver mega sulten nu efter at have læst alle jer andres madforeslag høhø
Min man og jeg var hjemme til aften kaffe hos mine forældre igår, og der serverede min mor en (tror nok den hedder) Prinsesse stang fra Rema 1000 den koster kun 20 kr og der er to stænger i hold helt op hvor smagte den godt det er wienebrød med masser af cremè snask, der var bare rift om det sidste stykke..hihi
Den kan varmt anbefales ( den fåes i frossen tilstand og så lidt over en halv times tid i ovnen)..mums
HeidiØ skriver: Jeg skal ha sushi, for jeg er alene hjemme!
Jeg skal ha sushi, for jeg er alene hjemme!
Sikken hyggeligt !
Jeg er også alene .. Så jeg skal have laksesalat, krebsehalesalat, røget laks.. Og dertil salat
Og et glas hvidvin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128