Julegave til bonusbedste fra bonusbarnebarn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

mpr

Sidder lidt og fifler med tankerne, for nu er der jo ikke villdt lang tid til vi når december måned og alle tanker om gaver osv. er ved at melde sin ankomst.

Min bonusdatter, hendes far og jeg skal hjælpes med at lave nogle gaver til hendes farfar og farmor når vi nærmer os julen lidt mere. Men sidder lidt og tænker om vi ikke også skal lave en til "bonus bedstemor" eftersom at min mor lidt har overtaget farmor rollen da hu har meget mere kontakt med kærestes pige end hendes egen farmor har.. Men jeg ved virkelig ikke hvad vi skulle lave.. ? Det er første gang jeg skal holde jul med et barn så ved faktisk slet ikke hvad man laver til den ældre generation?

Kæresten er desværre ikke til meget hjælp for han ved heller ikke rigtig hvad der overhovedet skal laves i år til de rigtige bedste forældre :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

serinasmor

Chel1992 skriver:

Sidder lidt og fifler med tankerne, for nu er der jo ikke villdt lang tid til vi når december måned og alle tanker om gaver osv. er ved at melde sin ankomst.

Min bonusdatter, hendes far og jeg skal hjælpes med at lave nogle gaver til hendes farfar og farmor når vi nærmer os julen lidt mere. Men sidder lidt og tænker om vi ikke også skal lave en til "bonus bedstemor" eftersom at min mor lidt har overtaget farmor rollen da hu har meget mere kontakt med kærestes pige end hendes egen farmor har.. Men jeg ved virkelig ikke hvad vi skulle lave.. ? Det er første gang jeg skal holde jul med et barn så ved faktisk slet ikke hvad man laver til den ældre generation?

Kæresten er desværre ikke til meget hjælp for han ved heller ikke rigtig hvad der overhovedet skal laves i år til de rigtige bedste forældre :p

hvor gammel er det hun er ?

Anmeld

12. oktober 2012

mpr

serinasmor skriver:

hvor gammel er det hun er ?

Hun bliver 5 d. 30 december

Anmeld

12. oktober 2012

serinasmor

Chel1992 skriver:

Hun bliver 5 d. 30 december

hmm ... går bonusbedstemor med smykker?

Måske kan i lave et armbånd, en halskæde eller et par øreringe (de fleste af tingene til det kan fås i tiger / søstrene grene / hobbyforretning)

I kunne lege fotostudio og tage fine billeder af hende .. få dem fremkaldt/printet og sætte dem i rammer som hun selv har været med til at male/dekorere

Anmeld

12. oktober 2012

baby012

Chel1992 skriver:

En tegning ? Et malet krus? Perle smykke ? 

eller simpelthen spørg hende hvad hun kunne tænke sig at give ??? 

Anmeld

12. oktober 2012

mpr

serinasmor skriver:

hmm ... går bonusbedstemor med smykker?

Måske kan i lave et armbånd, en halskæde eller et par øreringe (de fleste af tingene til det kan fås i tiger / søstrene grene / hobbyforretning)

I kunne lege fotostudio og tage fine billeder af hende .. få dem fremkaldt/printet og sætte dem i rammer som hun selv har været med til at male/dekorere

Hun går ikke så meget med smykker men begge ting var da værd at tænke over det lyder som en meget hyggelig ide og noget vi ville kunne hygge os med at lave

Anmeld

12. oktober 2012

mpr

Lahn11 skriver:

En tegning ? Et malet krus? Perle smykke ? 

eller simpelthen spørg hende hvad hun kunne tænke sig at give ??? 

En tegning synes jeg ikke rigtig da det er noget som hun får meget af sådan til hverdag Men et malet krus eller smykker af perler lyder rigtig fint

Måske jeg skulle høre hende af men tvivler på at hun lige ved det men selvfølgelig hvis man hjælper hende lidt på vej ved at foreslå ting så kan det måske være nemmere for hende ^^

Anmeld

12. oktober 2012

FruK

Vi har da min søn var mindre, lavet krus, små glas til fyrfadslys mm. som han selv har malet.

Jeg er heller ikke særlig kreativ med sådan noget, men i en hobbyforretning kan man købe enten maling til pensler - eller simpelthen tusher, som kan bruges til at male på gals eller porcelæn. Vi har en Panduro Hobby her, og der kan man få det hele - inkl. pocelænsting til at male på, hvis man mangler det.

Der er vist forskel på tuscherne, alt efter om det er til glas eller porcelæn, og noget af det skal "brændes" i ovnen når det er færdigt. Men det er rinmeligt simpelt at gå til.

Og sådan noget som et personligt krus til morgenkaffen, kan de fleste jo bruge - uden at man behøver at have det stående fremme.

Om hun skal lave til bonusbedsteforældre kommer nok an på deres forhold. Mine svigerforældre ville helt sikkert blive glade for at min søn lavede noget til dem - men han er nok vokset fra det.  

Anmeld

12. oktober 2012

Pige2009

Jeg købte to lærreder på 10x10 cm sidste år med svæveramme til og så malede Laura to billeder til hver af bedsterne  I år skal vi male på krus

Anmeld

12. oktober 2012

merle2010

jeg har været til fotograf med børnene og alle bedsterne og olderne får et billede i ramme af børnene....

det var faktisk temmeligt billigt for jeg fik super meget rabat når jeg bestilte så mange.. til 8 i alt... håber de bliver glade for resultatet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.