Lægesamtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hej piger!

Så er vi på vej til Svendborg sygehus til en lægesamtale. Det er bare sådan en samtale, alle der har fået kejsersnit får. Men jeg er da spændt på, om det bare er en sludder for en sladder, eller hvad... Jeg ved jo det bliver KS denne gang.....  Men er spændt på ting som, hvor lang tid før termin, man laver et pks og i det hele taget, hvordan proceduren er i Svendborg. Det er jo første gang jeg skal føde der 

Hav en god dag derude 

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

LMX

Hvad sagde de til det?

Anmeld

12. oktober 2012

LMX

Taco78 skriver:

Hej piger!

Så er vi på vej til Svendborg sygehus til en lægesamtale. Det er bare sådan en samtale, alle der har fået kejsersnit får. Men jeg er da spændt på, om det bare er en sludder for en sladder, eller hvad... Jeg ved jo det bliver KS denne gang.....  Men er spændt på ting som, hvor lang tid før termin, man laver et pks og i det hele taget, hvordan proceduren er i Svendborg. Det er jo første gang jeg skal føde der 

Hav en god dag derude 

Anmeld

12. oktober 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
LMX skriver:

Jamen, det var sådan lidt... Vi har 30 min kørsel hver vej, og det tog 10 min.... Men altså det var en rar læge, og jeg fandt da ud af, at man laver et PKS 7-10 dage før termin. Så langt så godt

Det er endnu ikke afgjort, om jeg får lov at føde i Svendborg, eller om det bliver Odense - pga min blødersygdom. Det ville han finde ud af til næste samtale (og scanning) d 7/12. Så jeg må vente lidt med at få svar på det Han spurgte mig, om jeg selv arbejde inden for systemet, da jeg åbenbart brugte nogle fagudtryk

Alt vel hos dig??

/ Taco78 

Anmeld

12. oktober 2012

LMX

Taco78 skriver:

Jamen, det var sådan lidt... Vi har 30 min kørsel hver vej, og det tog 10 min.... Men altså det var en rar læge, og jeg fandt da ud af, at man laver et PKS 7-10 dage før termin. Så langt så godt

Det er endnu ikke afgjort, om jeg får lov at føde i Svendborg, eller om det bliver Odense - pga min blødersygdom. Det ville han finde ud af til næste samtale (og scanning) d 7/12. Så jeg må vente lidt med at få svar på det Han spurgte mig, om jeg selv arbejde inden for systemet, da jeg åbenbart brugte nogle fagudtryk

Alt vel hos dig??

Alt går planmæssigt her hos os.

Jeg er også blevet gjort opmærksom på at jeg skal føde i Odense fordi jeg fik en gastric bypass operation for 4½ år siden.

Det gør mig nu ikke det store. For mig er det vigtigst at vi er i gode hænder. Og jeg panlægger ikke at blive på hospitalet ret længe.

7-10 dage før.. SÅ ryger du jo ud af feb gruppen

Anmeld

12. oktober 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
LMX skriver:

Alt går planmæssigt her hos os.

Jeg er også blevet gjort opmærksom på at jeg skal føde i Odense fordi jeg fik en gastric bypass operation for 4½ år siden.

Det gør mig nu ikke det store. For mig er det vigtigst at vi er i gode hænder. Og jeg panlægger ikke at blive på hospitalet ret længe.

7-10 dage før.. SÅ ryger du jo ud af feb gruppen

Narh, ikke helt - jeg har jo termin d 9/2 Med Liva havde jeg termin d 28/3, men gik 19 dage over tid - men jeg blev nu i min marts 04 gruppe

Ja, det vigtigste er naturligvis at være i gode hænder Jeg SKAL blive på sygehuset i min 4 døgn, for at de kan følge eventuelle blødninger... Men hvis jeg bliver indlogeret på en 4 sengs stue..... Så tager jeg sgu hjem!!!! Det gider jeg simpelthen ikke.... Så vil jeg godt nok hellere være hjemme ved min familie. Det må jeg snakke med dem om næste gang!!!

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.