Folkeafstemningen :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal tronfølger loven laves om?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

536 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså, der når vi skal stemme til EU valget, er der jo også folkeafstemning... Skal tronfølgerloven laves om?

Jeg syntes det er en god idé, at uanset om det er en dreng eller pige, der er første født bliver den pågældende regent, når denne bliver voksen

Min mand, han syntes at vi HELST skal satse på det med en KONGE og en DRONNING, så han stemmer imod.

Jeg var faktisk lidt overrasket, fordi jeg bare har tænkt, at det er da noget alle syntes var en god idé, men det er det jo faktisk ikke

Men JEG syntes det er en god idé. Damer er sku lige så gode til det shite, som mænnerne (altså med at være regent!!)....

Så jeg tænkte om vi lige skulle lave en baby.dk afstemning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Tina2

Selvfølgelig er kvinder ligeså gode til det som mænd:-) Så jeg synes bestemt også den skal laves om:-)

Anmeld

27. maj 2009

Honningblomst

Altså...nu når kongehuset jo ikke er begrundet i så meget logik (og heller ikke er sammenligneligt med vores samfund), men mere en ældgammel tradition, så synes mit barnlige eventyrhjerte faktisk at det skal så vidt det er muligt, være drengen i søskendeflokken der skal blive konge...men det er som sagt kun udfra hvad kongehuset er for en institution ellers...smiler

Anmeld

27. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Nu er det ikke pga af ligestilling jeg vil stemme ja, men mere fordi det så går til den førstrfødte - uanset køn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.