Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss BananaHammock skriver: Oki - synes virkelig bare det er mange penge og så det at man oveni skal købe de der barnevognsophæng, det virker bare så øv at de ikke følger med når tasken nu er så dyr. Har du brugt dem?
Oki - synes virkelig bare det er mange penge og så det at man oveni skal købe de der barnevognsophæng, det virker bare så øv at de ikke følger med når tasken nu er så dyr. Har du brugt dem?
Jeg ved ikke hvad du mener med barnevognsophæng? (så tænker jeg på alle de der kæder til at hænge op til babyen)
Jeg har altid hængt min taske i "selen" hen over styret - det fungerer fint
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Det er også det jeg prøver at overbevise mig selv om!
Det er også det jeg prøver at overbevise mig selv om!
Jeg synes nu heller ikke det er dyrt i forhold til så mange andre pusletasker
Ka+Ma=Be skriver: Jeg ved ikke hvad du mener med barnevognsophæng? (så tænker jeg på alle de der kæder til at hænge op til babyen) Jeg har altid hængt min taske i "selen" hen over styret - det fungerer fint
Miss BananaHammock skriver: De sælger bare sådan nogle storksak stroler clips sådan man kan klikke tasken fast istedet for at hænge den over styret - men hvis man kan gøre det uden så er det jo bare fedt!!! Synes det fleste koster u. 1000kr - men jeg har så heller ikke rigtig fundet nogle jeg synes om af dem.
De sælger bare sådan nogle storksak stroler clips sådan man kan klikke tasken fast istedet for at hænge den over styret - men hvis man kan gøre det uden så er det jo bare fedt!!! Synes det fleste koster u. 1000kr - men jeg har så heller ikke rigtig fundet nogle jeg synes om af dem.
Der kan man bare se Det vidste jeg slet ikke Jeg har altid bare brugt selen
Det er lige præcis det! Jeg er også meget kræsen når det kommer til tasker og man skal jo altså slæbe enormt meget rundt på den.
Min kostede 1800 kr! Men jeg har aldrig fortrudt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128