Jordslået klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

Tona

Hjææææælp!!  Vores elskede og relativt nye klapvogn er desværre blevet våd i dp og ikke stået tørt og derfor blevet jordslået. Hvad kan jeg gøre for at redde den? Det er hele indersiden af kaleschen (som jeg ikke kan stave til) der er sat til og desuden foret på sædet og ryglænet, men det kan pilles af så jeg tænker at det skal jeg vel bare vaske i vaskemaskine ikke? Men hvad kan jeg gøre ved kaleschen? Den både lugter og her de der grimme pletter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

morethanperfect

Amandas-mor skriver:

Hjææææælp!!  Vores elskede og relativt nye klapvogn er desværre blevet våd i dp og ikke stået tørt og derfor blevet jordslået. Hvad kan jeg gøre for at redde den? Det er hele indersiden af kaleschen (som jeg ikke kan stave til) der er sat til og desuden foret på sædet og ryglænet, men det kan pilles af så jeg tænker at det skal jeg vel bare vaske i vaskemaskine ikke? Men hvad kan jeg gøre ved kaleschen? Den både lugter og her de der grimme pletter.

Du kan ikke vaske det af desværre ..

Du kan købe noget i matas der fjerne det .. 
Prøv og gå ind og spørg dem ad , kan ikke huske hvad det hedder , men det virkede fint på vores klapvogn

Anmeld

11. oktober 2012

Tona

morethanperfect skriver:

Du kan ikke vaske det af desværre ..

Du kan købe noget i matas der fjerne det .. 
Prøv og gå ind og spørg dem ad , kan ikke huske hvad det hedder , men det virkede fint på vores klapvogn

Er det Rodalon du mener?

Anmeld

11. oktober 2012

SussieThyssen

Amandas-mor skriver:

Du kan vaske den af med lidt Rodalon, og hvis ikke det tager pletterne, så kan du forsigt prøve med en tynd klorinopløsning.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2012

morethanperfect

Amandas-mor skriver:

Er det Rodalon du mener?

Hmm ja , men det hedder vidst bare : MOD JORDSLÅETHED ..

Eller et eller andet .. Hehe .

Anmeld

11. oktober 2012

Tona

SussieThyssen skriver:

Du kan vaske den af med lidt Rodalon, og hvis ikke det tager pletterne, så kan du forsigt prøve med en tynd klorinopløsning.

Kærligst
Sussie

Okay tak, det må jeg prøve

Anmeld

11. oktober 2012

Tona

morethanperfect skriver:

Hmm ja , men det hedder vidst bare : MOD JORDSLÅETHED ..

Eller et eller andet .. Hehe .

Okay tak. Det kan være svært lige at huske alle de der navne altid

Anmeld

11. oktober 2012

tarkoflen

Amandas-mor skriver:

Er det Rodalon du mener?

Jeg har også hørt at Matas har noget specielt til at fjerne at noget er blevet jordslået, men ved ikke om det virker, men et forsøg værd

Anmeld

11. oktober 2012

Tona

tarkoflen skriver:

Jeg har også hørt at Matas har noget specielt til at fjerne at noget er blevet jordslået, men ved ikke om det virker, men et forsøg værd

Ja bestemt et forsøg værd. Det er for træls at kassere en klapvogn som er knap to år gammel og intet fejler ellers. Og som det er nu kan jeg ikke have hende til at sidde i den pga den jordslående lugt som jo er ubehagelig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.