Vis mig dit bedste fotograf billede af den lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.966 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

MKuhr

Kunne rigtig godt tænke mig at se det bedste billede i har fået taget af den lille. 0-1 år

Er selv itvivl om jeg vil tage mine egne eller om vi engang skal til fotografen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Loa

Kunne rigtig godt tænke mig at se det bedste billede i har fået taget af den lille. 0-1 år

Er selv itvivl om jeg vil tage mine egne eller om vi engang skal til fotografen

Vi fik taget billeder da Isabella var 11 måneder

Elsker dem De er simpelthen så gode. Og det bliver altså bare noget andet når en prof tager dem.

Det med den sorte baggrund har vi som stort lærred inde i stuen Elsker det bandit udtryk hun har i ansigtet der

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. oktober 2012

Janni.

Jeg har et par stykker af Silas. Dem fik vi gratis fordi fotografen skulle øve sig, og manglede frivillige 

Anmeld

11. oktober 2012

MKuhr

Loa skriver:

Vi fik taget billeder da Isabella var 11 måneder

Elsker dem De er simpelthen så gode. Og det bliver altså bare noget andet når en prof tager dem.

Det med den sorte baggrund har vi som stort lærred inde i stuen Elsker det bandit udtryk hun har i ansigtet der

Det kommer jo an på hvor god man selv er

dejlige billeder hvor er hun skøn

Anmeld

11. oktober 2012

MKuhr

Janni. skriver:

Jeg har et par stykker af Silas. Dem fik vi gratis fordi fotografen skulle øve sig, og manglede frivillige 

Åhh dejlig lille mand du har

Anmeld

11. oktober 2012

Maja_4000

Vi fik taget månedsbilleder af Carolines hos Photocare .. Jeg er RIGTIG glad for billederne .. Vi har dem allesammen stående fremme (altså ét fra hver måned ) .. Desværre kan jeg ikke lige finde billede af det på computeren :s

Derudover fik vi taget billeder af Caroline hos Charlotte Hammer da Caroline var 11 måneder .. Carolines synes bare ikke at det var en god idé , så vi endte faktisk med at opgive .. De skulle ellers have været brugt til julegave  Men her er lidt af det som kom ud af det

Anmeld

11. oktober 2012

Guldimaven

Her er 1 stk af min lillemand 17 dage gammel! Vi er så glade for de billeder!

Anmeld

11. oktober 2012

Janni.

Nord skriver:

Åhh dejlig lille mand du har

Tak  Han er dog 1 ½ år nu men stadig dejlig 

Anmeld

11. oktober 2012

Mother-love

Maja_4000 skriver:

Vi fik taget månedsbilleder af Carolines hos Photocare .. Jeg er RIGTIG glad for billederne .. Vi har dem allesammen stående fremme (altså ét fra hver måned ) .. Desværre kan jeg ikke lige finde billede af det på computeren :s

Derudover fik vi taget billeder af Caroline hos Charlotte Hammer da Caroline var 11 måneder .. Carolines synes bare ikke at det var en god idé , så vi endte faktisk med at opgive .. De skulle ellers have været brugt til julegave  Men her er lidt af det som kom ud af det

Åhhh hun er bare så sød på de billeder

Anmeld

11. oktober 2012

Maja_4000

michelledam skriver:

Åhhh hun er bare så sød på de billeder

Hehe .. Tak Det synes jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.