Ihhhh altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ihhh hvor vil jeg altså bare mega gerne skrive i jeres tråde og deltage lidt i debatterne her i gruppen.

Men ved at de som kender mig IRL holder øje med hvad jeg foretager mig herinde og ved ikke om jeg kan stole på at holder mund

Vil da gerne selv fortælle familien at vi venter en mere, de skal ikke høre det nede i byen...

Men jeg sidder og læser med i trådene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

miig1989

Anonym skriver:

Ihhh hvor vil jeg altså bare mega gerne skrive i jeres tråde og deltage lidt i debatterne her i gruppen.

Men ved at de som kender mig IRL holder øje med hvad jeg foretager mig herinde og ved ikke om jeg kan stole på at holder mund

Vil da gerne selv fortælle familien at vi venter en mere, de skal ikke høre det nede i byen...

Men jeg sidder og læser med i trådene...

Så lav da en ny profil, hvor du ikke afsløre for.meget om.dig selv og sådan

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg kunne jo selvfølgelig afsløre hvem jeg er i denne ano tråd... Dem kan "de andre" jo ikke se...

Anmeld

14. oktober 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Jeg kunne jo selvfølgelig afsløre hvem jeg er i denne ano tråd... Dem kan "de andre" jo ikke se...

Ja man bliver jo helt nys

Anmeld

14. oktober 2012

Humanincubator

Tja, med mindre nogen liiige skal forbi alligevel. Jeg ville vente, hvis jeg var dig.

Anmeld

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

Humanincubator skriver:

Tja, med mindre nogen liiige skal forbi alligevel. Jeg ville vente, hvis jeg var dig.

Den havde jeg ikke lige tænkt på...jeg forblivet hemmelig lidt endnu... Sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.