mor slår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

Regine

min den store er rigtig kommet i trods alderen.... aarrr.... jeg få grå hår af hende i ny og næ.. men hun er nu heller ikke så slem tror jeg ikke jeg har bare ikke prøved det før... men her den anden dag sage hun da jeg skulle hjælpe hende på med en trøje som var lidt lille i halsen så den var svær at få over hoved da det endelig lykkeds udbryder hun MOR SLÅR meget surt... a hvad?????(?) nå men hun skynder sig ind i stuen til far og siger igen surt MOR SLÅR... jeg råber til ham at jeg ikke har slået hende... men så sad jeg igår aftes og så på en anden side at der var en der havde opleved det samme og hun ville snakke om det med dem om det ned i vs for at de ikke skulle tro en hel masse... så jeg tænkte at det nok var en meget god ide' så jeg snakkede lige med min dp-mor om det idag og om ikke barnet for ikke så længe siden også havde sagt det der nede at mor slår.... det skal lige siges at jeg aldrig har slået hende og aldri kunne finde på at slå min børn... men min dp-mor havde bare taget det med et gran salt for hun kender jo også olivia og hendes histiorier... men er der nogle af jeg der har opleved det samme..?:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Loggidut

ja helt bestemt....det kan være hendes måde at tolke hendes oplevelse med trøjen på...måske har det været lidt voldsomt for hende...og den eneste måde hun kunne forklare det på, var måske at sige det var din skyld...altså at mor slår...

min veninde var hos mig med hendes datter for nogle år tilbage, og dengang var Melsnia (som hun hedder pigebarnet altså) omkring de 2-3 år...
Moderen er i køkkenet, og der udarter sig en debat omkring noget slik som melanie vil have (jeg kunne jo høre det lige så fint)
og det ender med at melanie giver sig til at hyle...hun kommer så ind til mig (i troen om jeg kan redde hende) og siger...mor parker(sparker) mig...jeg kiggede ømt på hende, og siger...nej gør hun (mest for at drille min veninde) ja min mor parker mig i hovedet siger tøsen så med store tåre i øjnene...

jeg vidste jo godt at det var en historie fra de varme lande, men fik jeg nu ondt af hende kunne det jo være at hun fik noget slik...well, vi legede lidt i stedet for, og senere mobbede jeg min veninde med at hun var grim ved hendes datter...ha ha...

altså børn har deres egne måder at sige tingene på, måske er det en god ide at sætte dig ned og sige nej jeg slår dig ikke, når hun siger det...for det lyder jo helt forkert, men tit er det bare en historie de kommer med...

knus fra loggi, der godt ved hvor slemme historier børn kan finde på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.