ja helt bestemt....det kan være hendes måde at tolke hendes oplevelse med trøjen på...måske har det været lidt voldsomt for hende...og den eneste måde hun kunne forklare det på, var måske at sige det var din skyld...altså at mor slår...
min veninde var hos mig med hendes datter for nogle år tilbage, og dengang var Melsnia (som hun hedder pigebarnet altså) omkring de 2-3 år...
Moderen er i køkkenet, og der udarter sig en debat omkring noget slik som melanie vil have (jeg kunne jo høre det lige så fint)
og det ender med at melanie giver sig til at hyle...hun kommer så ind til mig (i troen om jeg kan redde hende) og siger...mor parker(sparker) mig...jeg kiggede ømt på hende, og siger...nej gør hun (mest for at drille min veninde) ja min mor parker mig i hovedet siger tøsen så med store tåre i øjnene...
jeg vidste jo godt at det var en historie fra de varme lande, men fik jeg nu ondt af hende kunne det jo være at hun fik noget slik...well, vi legede lidt i stedet for, og senere mobbede jeg min veninde med at hun var grim ved hendes datter...ha ha...
altså børn har deres egne måder at sige tingene på, måske er det en god ide at sætte dig ned og sige nej jeg slår dig ikke, når hun siger det...for det lyder jo helt forkert, men tit er det bare en historie de kommer med...
knus fra loggi, der godt ved hvor slemme historier børn kan finde på
Anmeld