Hej Tøser.. har brug for jeres hjælp ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

Guldet

Min kæreste og jeg har 8 års dag idag..
Vil gerne give ham en romantisk gave.. Men hvad kan det være??

Han har vidst glemt dagen idag.. Men jeg vil gerne overraske ham med noget romantisk..

Nogle ideer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Guldet

ingen gode ideer??
Det behøver ik at være noget dyrt.. bare en lille romantisk ting,,
fyrer elsker jo et eller andet de kan rode med, men hvad kan det være??

Anmeld

27. maj 2009

Mathilde

Tillykke du kunne for eksempel give ham et gavekort til en kropsmassage... Det er altid dejligt og en skøn måde at gøre noget rart for hinanden

Anmeld

27. maj 2009

DK

MIn kæreste er pt helt vild med det "nye" Blu-Ray format. Det er en ny slags DVD´er som der (åbenbart) spiller meget mere skarpt og i flere pixel. Det er især godt hvis i har et fladskærmstv.

Men sådan en Blu-Ray dvdafspiller kan du få til en okay pris. De er af og til på bud i Bilka eller lign.

Min kæreste bruger i alt fald lang tid på at indstille vores helt som han ville have den, og sidder så og er tilfreds med sig selv, når vi ser en film, he he!

Anmeld

27. maj 2009

Pia.

Er han til smykker.... ?? så ville jeg i hvert fald købe et smykke til ham, måske en fed halskæde, en ring eller et fedt armbånd...

så ville jeg handle ind til noget rigtig lækkert mad og overraske ham med det - købe lidt røde roser og sætte på bordet sammen med lidt levende lys... - Jeg elsker romantik og især hvis man kan overraske andre med det...

Og kunne du få passet den lille et par timer så I også kunne hygge lidt efter maden med et dejligt bad sammen og hvad i der efter har lyst til,  ville det da være den perfekte års-dags-gave er sikker på din kæreste vil elske det...

Knus og tillykke med dagen...

Anmeld

27. maj 2009

trine1989

hehe jeg giver Pia ret...
meeen jeg ville tilføje lidt mere af det frække..
Køb noget frækt undertøj eller kostume som du kunne tage på efter den romantiske middag og gør alle de ting du ved din kæreste elsker

Anmeld

27. maj 2009

Guldet

Tak for svar tøser.. der er noget at tænke over,,
Hmm han er desværre ikke så meget til smykker..
Men en romantisk aften, er helt klart en ide.. ..
og nogle langstilkede roser, tror jeg helt sikkert han ville blive glad for.., selv om man ikke tror det, så kan de nu godt lide af få blomster
Massage var også en god ide... ihh glæder mig til at overraske ham..

og DK tror helt klart jeg lige vil kigge på den dvd blu ray.. alt det tekniske er lige ham..

Anmeld

27. maj 2009

Tynen

Uh, jamen det kommer jo næsten kun an på hvad du orker

Jeg ville nok købe ind til en lækker middag (Hvis man ikke lige har mulighed for at komme ud og spise) og så måske købe noget pænt undertøj til dig selv og overraske ham senere.

Selv plejer jeg at tage den nemme løsning og give ham et nyt pc-spil, evt. leje/købe en film og tilføje et bilblad .. Så er der sådan en dejlig ro om aftenen

Anmeld

27. maj 2009

Guldet

Tynen skriver:

Uh, jamen det kommer jo næsten kun an på hvad du orker

Jeg ville nok købe ind til en lækker middag (Hvis man ikke lige har mulighed for at komme ud og spise) og så måske købe noget pænt undertøj til dig selv og overraske ham senere.

Selv plejer jeg at tage den nemme løsning og give ham et nyt pc-spil, evt. leje/købe en film og tilføje et bilblad .. Så er der sådan en dejlig ro om aftenen

hvad pc-spil kan du anbefale??

Anmeld

27. maj 2009

Tynen

Åhh, nu er jeg godt nok sygemeldt fra mit arbejde (Blockbuster) så aner virkelig ikke hvad der er HITTET lige nu
Man er lidt afskåret fra omverdenen..

Men hvad spiller han?
Er det krigsspil, sport, bilspil, sådan noget eventyrs-halløj (World of warcraft m.m.)

Der er virkelig mange variationsmuligheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.