(marts) Fantastisk ferie!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

MoarViborg

Vi er netop hjemvendt fra en SKØN ferie på Tenerife! Maya, der nu er 2 måneder gammel, var en engel at rejse med, og det hele gik bare SÅ godt! Bestemt ikke sidste gang vi tre skal ud at rejse sammen

Katja: Tusind tak for tippet med air-shells! vi lejede en til barnevognen- og som du skrev var det bare super nemt, og barnevognen var rigtig godt beskyttet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Diana...

Ihh hvor dejligt at i havet en god tur og at hun bare vare en engel vi glæder os til at se lidt billeder 

Anmeld

27. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det lyder bare dejligt, at I havde en rigtig god ferie og at Maya var en prinsesse - og ja vi glæder os til, at se lidt billeder

Godt, at hører, at du kunne bruge tippet ang. air-shells og at det var lige som nemt som jeg havde sagt

Anmeld

27. maj 2009

Muffinmus

Hvor skønt...du kan dælme også tro jeg har været misundelig på jer
Og nu er svigerne skredet på ferie...TRÆNGER selv nu.
Men det bliver vist til efteråret i stedet for med bege unger.
Godt at i fik hygget jer og at de passede godt på vognen...hvad kostede det at leje den?

Anmeld

27. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MariaE skriver:

Hvor skønt...du kan dælme også tro jeg har været misundelig på jer
Og nu er svigerne skredet på ferie...TRÆNGER selv nu.
Men det bliver vist til efteråret i stedet for med bege unger.
Godt at i fik hygget jer og at de passede godt på vognen...hvad kostede det at leje den?

Det koster 220 kr. for 1 uge - efterfølgende uger koster 100 kr. Din forsikring dækker, hvis uheldet skulle være ude og ens klapvogn/barnevogn går i stykker under transporten. Det er der nogen forsikringsselskaber der ikke gør mere med mindre, at de er tranporteret i sådan en kasse specielt til klapvognen/barnevogne. Som Trine skriver er det super nemt, at leje en - både afhentning og aflevering.

http://www.airshells.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.