Venner søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. oktober 2012

jeanett80

Jeg søger venner som er gravide og har lyst til at mødes. Tanken er at dele oplevelser og hygge udenfor dette forum.

Jeg har ikke nogen venner med små børn mere. Jeg er fra Haslev og tænker at i kommer i en omkreds af Næstved eller Køge. Hvis det er i Kbh, tror jeg desværre ikke at det bliver mere end et møde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Sahara82

jeanett80 skriver:

Jeg søger venner som er gravide og har lyst til at mødes. Tanken er at dele oplevelser og hygge udenfor dette forum.

Jeg har ikke nogen venner med små børn mere. Jeg er fra Haslev og tænker at i kommer i en omkreds af Næstved eller Køge. Hvis det er i Kbh, tror jeg desværre ikke at det bliver mere end et møde..

Boede jeg i nærheden ville jeg meget gerne, men er fra nordjylland, så der er desværre lidt langt.

Men håber meget der er nogen der reagerer, for det er da en sød henvendelse

Anmeld

11. oktober 2012

Hullabullabulla

Jeg synes det lyder hyggeligt - er selv fra haslev 

Anmeld

11. oktober 2012

jeanett80

Super Jeg syntes også at det er lidt ærgeligt at der ikke starter mødregrupper op, inden man får baby  for det er jo rart at lærer andre at kende i graviditeten og kunne dele følelser/svingninger med. 

Er det din den første? Jeg venter godt nok nr 4, men min yngste er 7 år, så det er jo en del år siden sidst  

Anmeld

11. oktober 2012

Hullabullabulla

Ja det er den første - men den har også været et par år undervejs 

Anmeld

12. oktober 2012

jeanett80

Hvor længe har i arb på sagen?

Jeg var lige inde og se din profil, og kan se at du har termin dagen efter mig. Så vi kan da følge hinandens graviditeter.

Anmeld

12. oktober 2012

jeanett80

jeanett80 skriver:

Hvor længe har i arb på sagen?

Jeg var lige inde og se din profil, og kan se at du har termin dagen efter mig. Så vi kan da følge hinandens graviditeter.

Kunne se at i har arbejdet på bebs i et par år

Anmeld

12. oktober 2012

Hullabullabulla

jeanett80 skriver:

Kunne se at i har arbejdet på bebs i et par år

Ja siden efteråret 2010.. Nåede 2 inseminationsforsøg som begge mislykkedes - men så lykkedes det af naturens vej i gynækologens sommerpause heldigvis - ja men der kunne da være hyggeligt at mødes til en kop kaffe eller lignende

Anmeld

15. oktober 2012

L83

jeanett80 skriver:

Det kunne være rigtig hyggeligt . Jeg er fra Næstved , så det er ikke så langt fra dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.