Williams vej til verden (34+6)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

GryDia

Tirsdag aften troede jeg mit vand var gået, jeg kom på FG for at blive tjekket, det var ikke vandet, heldigvis da jeg kun var 34+3. Lægen ville gerne scanne mig, og det viste sig at min livmoderhals kun var 4-5 mm. De valgte så at indlægge mit til obs, og knap en time efter fik jeg veer. Jeg havde veer i 6-7 timer og så gik de i sig selv selv igen.

Jeg blev udskrevet torsdag formiddag, Nåede lige at hilse på Tulle26 og hendes familie. og kom hjem og lagde på sofaen, om aftenen kom svigeren med min datter, og om aftenen da mig og kæresten gik i seng kunne jeg slet ikke sove. Jeg gik i bad, og tog min varmepude med i seng. Jeg havde en forfærdelig uro i mine ben og havde det underligt, men langt om længe faldt jeg i søvn. Ca 1½ time senere vågner jeg ved at jeg skal tisse. JEg rejser mig og kan mærke noget der kommer ud i trusserne, spænder ud på toilettet, får trukket trusserne ned og sat mig. Får derefter tændt lyset og ser bare blod overalt. Der ligger en kæmpe leverlign. klump på gulvet. og jeg tænker bare fuck, det her går galt. Får kaldt på M, der iøvrigt ikke kan tåle synet af blod, han kommer ud, vender om på hælen, sætter sig i sofaen og sidder og ryster. Får bedt ham om at ringe efter hans mor, og bagefter komme med en mobil. (ved ikk hvorfor, men tør ikke rejse mig fra toilettet)
Snakker med fødegangen der gerne vil se mig, får kæresten i tøjet og vi kommer afsted.
Kan mærke at jeg har lidt småveer, men ikke noget der mærker af noget, og jeg ville sagtens kunne sove.
Vi kommer på FG og bliver undersøgt kl 03.30. er 2 cm åben, og hun vil gerne lige have lægen kommer og ser, fordi jeg bløder vildt meget. Lægen kommer, og vil gerne lige scanne mig for at se om det er moderkagen der er ved at rive sig løs, derefter vægtscanner han lige bebs, og får ham skønnet til 1950. Bagefter undersøger han mig og nu er jeg 6 cm åben. Veerne er langt fra reglmæssige og slet ikke smertefulde.
M sidder stadig og har det dårligt (nåle og blod er slet ikke ham)
kl 04.50 ca bliver jeg flyttet hen på en fødestue, får taget vandet.
Kl 05.18 er jeg åben, mangler lige en lille kant, og får lov at presse lidt for at få den væk.
kl 05.22 lillebrors hjerte begynder at dykke, så der bliver lagt klar til at tage ham med sugekop.
kl 05.25 kommer han ud. født 36 dage før tid med en vægt på 2262 og 45 cm.

M sad hele tiden på en seng i den anden ende af lokalet, fuldstændig ligbleg

Jeg nåede aldrig at mærke til veerne, og pjattede med Jm til jeg skulle presse
Dejlig hurtig og nem fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Cris

Gud! Så en shock!!!!!  Du siger, at det var dejligt, men det ved jeg ikke helt med alt det frygtelige blod og det der på gulvet... fik du at vide, hvad det var???? Dejligt at du ikke skulle oplave smerter, men det var for tidligt for lille manden, jeg håber, at alt går godt med ham. Hvad tror du det gjord, at han kom så tidligt? Jeg synes, at jeg hører fra mange, at babier kommer en måned for tidligt. Hvad kan være årsagen?

Tillykke med jeres lille prins og jeg håber også, at jeres lille prinsesse er glad for ham :-)

Og din stakkels kæreste! puha! Han har haft det rigtigt skidt!

Anmeld

27. maj 2009

Mca<3

Puha ja du er sej ...  Jeg var også gået i gulvet ,,, Jeg er også nysgerrig , hva var det blod for noget ??? Tillykke med lillemanden

Anmeld

27. maj 2009

GryDia

Hold da op. der er 100 der har kigget, men kun 2 der har svaret

Blodet stammede fra et hak der var i fosterhinden lige ved moderkagen. i det hak havde der lagt noget blod der var størknet lidt, og det var så den kæmpe klump der var kommet ud.

Anmeld

27. maj 2009

cille22

dejligt at det eller sgik godt taget omstændighederne i betragtning, syntes det lyder som noget af en fødsle du har været udfor og kan sgu godt forstå at manden var ligbleg.

Min stakkels mand var bare heller ikke i tip top stand ved vores den første fødsel. så kan sagtens forstille mig at det er være når man har blod og nåle fobi!!

men endnu en gang tillykke med knægten...

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg vil bare sige tillykke!!
knus

Anmeld

27. maj 2009

Pige2009

Stort tillykke med den lille guldklump Hvor var det også fint med vagten, selvom han kom til verden en måned før beregnet. Lidt dramatisk må man sige det var ind til I kom på FG, og det virkede på din beretning som om, at de var meget professionelle der. Dejligt at høre sådan en historie - det varmer

Linda (20+4)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.