Hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

Saram

Helt sikkert Malucca Mynte.
Da min datter hedder Filuca og min næste datter (hvis jeg får en mere) skal hedde mynte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Lise

Jeg vil gerne ikke vælge nogen af dem..

Anmeld

11. oktober 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Da vi først offentliggøre hendes navn når hun er født så vil jeg lige hører hvad I mener om disse 2 navne om hvilke der passer bedst sammen.

Og hvorfor?

Jeg har stemt Malucca Mynte - dog er jeg ikke til dobbeltnavne, i min optik er det D.U.M.-agtigt og stempler på samme måde som uheldige enkelt-navne. 

Anmeld

11. oktober 2012

Bshizzle

Navnene siger heller ikke mig noget.. Men nu er det jo osse jeres eget valg ;-) 

Men har stemt Kaya da det klinger bedre end Mynte :-) 

Anmeld

11. oktober 2012

Fenja09

Bryder mig ikke rigtig om nogen af sammensætningerne - synes navnene er sødere hver for sig. Skal jeg vælge, ville det blive Malucca Mynte.

/Fenja

Anmeld

11. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Da vi først offentliggøre hendes navn når hun er født så vil jeg lige hører hvad I mener om disse 2 navne om hvilke der passer bedst sammen.

Og hvorfor?

Jeg synes det sidste, men det afhænger jo af hvordan det svinger med efternavnet

Anmeld

11. oktober 2012

Saram

Rockertand skriver:

Jeg har stemt Malucca Mynte - dog er jeg ikke til dobbeltnavne, i min optik er det D.U.M.-agtigt og stempler på samme måde som uheldige enkelt-navne. 

Hvad mener du med d.u.m agtige ?

Anmeld

11. oktober 2012

Pigent

Anonym skriver:

Og hvorfor?

Malucca Mynthe fordi jeg synes det lyder godt. Malucca Kaya er også fint

Anmeld

11. oktober 2012

Brams

Anonym skriver:

Og hvorfor?

Hvis jeg skulle vælge ville det blive Malucca Mynte - personligt ville jeg nøjes med Mynte (som er super sødt i øvrigt )

Anmeld

11. oktober 2012

MHB

Har ikke valgt nogle af svarmulighederne, men skal man vælge vil jeg sige Malucca Mynte. Malucca Kaya lyder i mine ører lidt for stamme ka-ka-ka-ka-ja agtigt... Men jeg er ikke så vild med navnet Malucca (måske fordi jeg taler portugisisk og Maluca på portugisisk betyder skør/tosset/gal)...

Jeg synes Mynte er et fantastisk navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.