lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

miig1989

Humanincubator skriver:

Jeg er 5 + 3. Det var noget med at blodprøverne åbenbart helst skal tages i den uge - sagde sekretæren i hvert fald.

Okay, kunne være jeg lige skulle snakke med sekretæren igen :p
Kan sgu ikke passe jeg er den eneste der skal.så.sent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Humanincubator

Tror ikke, at du nødvendigvis behøver være så bekymret Baby skal nok holde ved alligevel. Lægen gør ikke så meget alligevel - tjekker livmoderhalsen og tager lidt blodprøver. 

Anmeld

11. oktober 2012

miig1989

Humanincubator skriver:

Tror ikke, at du nødvendigvis behøver være så bekymret Baby skal nok holde ved alligevel. Lægen gør ikke så meget alligevel - tjekker livmoderhalsen og tager lidt blodprøver. 

Jaerh I know, synes bare der er mega lang tid til :p

Hvad med dig, har du godt med tålmodighed ? :p

Anmeld

12. oktober 2012

Humanincubator

Jeg har egentlig overraskende meget tålmodighed. Var faktisk ved at tale min læge ud af mit besøg, fordi jeg også skal scannes ugen før, da jeg er blevet insemineret

Anmeld

12. oktober 2012

miig1989

Humanincubator skriver:

Jeg har egentlig overraskende meget tålmodighed. Var faktisk ved at tale min læge ud af mit besøg, fordi jeg også skal scannes ugen før, da jeg er blevet insemineret

Hehe okay

Havde godt nok læst du var blevet insemineret
Skal du så til flere scanninger og sådan noget når nu du er blevet insemineret ?

Anmeld

12. oktober 2012

Humanincubator

Kun den ene. Ellers skal jeg bare følge et normalt forløb Jeg har så for lavt stofskifte, så derfor skal jeg følges i svangreambulatoriet på sygehuset, men det har ikke noget med behandlingen at gøre.

Og jeg er da også spændt på mit besøg hos lægen - det betyder bare, at jeg skal have fri fra arbejde .. suk.

Anmeld

14. oktober 2012

miig1989

Humanincubator skriver:

Kun den ene. Ellers skal jeg bare følge et normalt forløb Jeg har så for lavt stofskifte, så derfor skal jeg følges i svangreambulatoriet på sygehuset, men det har ikke noget med behandlingen at gøre.

Og jeg er da også spændt på mit besøg hos lægen - det betyder bare, at jeg skal have fri fra arbejde .. suk.

Nåeh okay , på den måde
Det er da trælst med dit stofskifte, men godt at de følger dig

Hehe, kan jeg godt forstå. Skal også selv have fri noget af dagen

Anmeld

15. oktober 2012

peanuts

Jeg skal til 1. lægebesøg 2/11 hvor jeg går ind i uge 8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.