Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeps det har vi og det fungere helt fint
Miss BananaHammock skriver: Godmorgen skønne kvinder! Så kommer der lige endnu et spørgsmål fra mig Istedet for at købe en masse lagen til liften - som man jo ikke bruger så længe, er det så muligt at bruge et barnevognslagen til liften også bare proppe det lidt under madrassen?? Er der andre der "bare" har gjort det?
Godmorgen skønne kvinder! Så kommer der lige endnu et spørgsmål fra mig Istedet for at købe en masse lagen til liften - som man jo ikke bruger så længe, er det så muligt at bruge et barnevognslagen til liften også bare proppe det lidt under madrassen?? Er der andre der "bare" har gjort det?
Det kan du sagtens jeg købte selv lagen til lift og så alm lagen til hendes seng som jeg så brugte i barnevognen
Jep til lift og vugge bruger jeg bare det til som jeg ville bruge til tremmesengen. Folder det bare ned under madrassen. Fungere fint her... MAN kan liiige så godt spare der hvor man kan...
MorDk skriver: Jep til lift og vugge bruger jeg bare det til som jeg ville bruge til tremmesengen. Folder det bare ned under madrassen. Fungere fint her... MAN kan liiige så godt spare der hvor man kan...
Ja, det gjorde jeg - dog var det tremmesengsstørrelse, og det fungerede helt fint
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128