lidt ferie snak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Susan1978

Vi tog igår til Løkken og befinder os nu i en ferielejlighed på grønhøj strand feriecenter, det er en OK lækker lejlighed, den er hvert fald mega stor.
Ungerne har eget værelse ovenpå og der er et ekstra værelse og vi har soveværelse nedenunder..   også er der gang, køkken og stue i et og en lille lukket terrasse.

igår var vi forbi en nær ven af Janniks familie - en ældre dame på ca 95 år (kan ikke helt huske det), hun bor i silkbeborg, så det var et fint afbræk på den lange tur, vi fik frokost og tog videre.

kl ca 16:30 ankom vi og begyndte så småt at pakke ud og så fik en rugbrødsmad også hyggede vi os ellers resten af aftenen.

I dag gik vi en tur til stranden efter morgenmaden, vejret har jo ikke ligefrem været ferievejr i dag, men det regnede dog ikke i formiddags.

Efter frokost besluttede vi at tage i nordsø centret..  i ved fisk osv.. det var indendørs det meste så det var perfekt.. 

så ind at handle lidt. Vi lavede lidt go mad og bagefter var Ea og jeg inde og se på svømmepool området..det var ok. En varmt vands bassin til de små, et svømmebassin og et lækkert boblebad..

og nu sidder jeg så her og hygger, Emil sover og Ea og Jannik ser fjernsyn.

Det eneste vi kæmper rigtig meget med er Ea´s sindsyge temperament.. hun er slet ikke til at holde ud nogen gange.. se selv billedet..

her kommer lidt billeder fra dagen. :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Mie A

Hvor ser det hyggeligt ud...
Vi skal jo også afsted til det selv samme sted i næste måned... Jeg er bare vildt nervøst for den der trappe - og reposen - er så bange for at Simon falder ud over rækværket. Har I gjort noget i forhold til det??

Mie - som måske er en pylrermor - men som ikke gider flere brækkede knogler !!

Anmeld

26. maj 2009

Susan1978

Emil er vandt til trapper, så han tager den i stiv arm, og han kan ikke falde ud foroven.. det står en sofa.. som vi altså har rykket lidt væk.. for hvis han kravlede op på den også videre..så kunne han sagtens falde ud over.. ja det samme med Ea..   man kan leje et trappe gitter har jeg læst..

hvor gammel er det nu Simon er? 

Anmeld

26. maj 2009

Mie A

Simon er fra Juli 07
Men han er ikke vandt til trapper - men fedt at man kan leje et trappegitter - så er det jo slet ikke et problem!
Gad godt at det var mig der var på ferie NU!!

Anmeld

26. maj 2009

Nadi

Susan1978 skriver:

hvor gammel er det nu Simon er? 

Det er jo heller ikke til at finde ud af med alle de børn Mie

Men hvor ser det bare hygsomt ud Susan, jeg bliver kun en smule misundelig. Selvom der ikke er mere end 4 uger og en eksamen til jeg har sommerferie i 9 uger, så kunne jeg godt bare lige bruge en forlænget weekend væk fra det hele.

Ea ser nu ikke helt tilfreds ud på nr. 2 billede!

Anmeld

27. maj 2009

Chris H

Hvor lyder det bare hyggeligt   Dejligt at der er tid til at slappe af, og bare lave det man har lyst til.

Anmeld

27. maj 2009

linemus

Hvor lyder det dejligt og hyggeligt. Ha' en rigtig god fortsat ferie

Knus Line

Anmeld

28. maj 2009

Susan1978

Er i klar til lidt mer billede spamning..

Igår var vi i Ålborg Zoo (se lige Emil blive "ødelagt" på billede 6)  og bagefter i Vester Hassing og besøge Tina og Thomas, som vi kender fra Marts04 gruppen.  Ungerne nød max at lege med børn.!

I dag har vi bare slappet af og nydt det gode vejr. Emil trængte til at få sovet ordentligt til middag , så imens Emil sov, jeg nød solen - gik jannik og Ea i svømmeland..

Tidlig eftermiddag, tog vi til Blokhus langs vandet og spiste sen frokost og derefter tilbage langs stranden.. Det er altså en helt fantastisk oplevelse at køre sådan langs havet.. ja vi er jo nede fra falster, der kan man altså ikke rigtig det.. 

Her til aften har Jannik fået lov at køre ud til en fiskespadser han har fundet på nettet.. så han også får set lidt fisk. Ea gik kold kl. 17 og sover stadig.. Emil blev lagt 19:30.. så jeg nyder stilheden..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.