Midtjyder og andre der vil med selvf.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal det være?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

865 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Diana...

Jeg var hjemme og få lavet mine fantastiske negle hos Christinap her inde fra i torsdags og vi snakket om at det kunne være sjovt at mødes med andre, så vi snakket om at man kunne leje et telt og sætte op i en have og alle tage en anretning med og så ellers bare stor hygge   Hvis i har andre ider om hvad vi kunne lave så skriv dem endelig.

Ja så er spørgsmålet:

Hvor mange vil med?
skal det bare være os tøser?
Skal det være os tøser og børn?
skal det være os tøser børn og mænd?

Knus Diana som håber vi kan arrangere noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

louisepigen23

Det lyder da rigtig hyggeligt

Jeg vi hvertfald gerne hvis jeg kan den dag og det ikke er for langt væk fra Ikast, da jeg ikke har bil...

Knus Louise

Anmeld

26. maj 2009

Miss BananaHammock

Jeg er kun mig, da vi ikke har børn, og kæresten er nok ikke super interesseret Så jeg ligger mellem kun os tøzer og tøzer plus børn. Men synes da det kunne være super hyggeligt at se jeres skønne unger

kram

Anmeld

26. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har ikke børn endnu, så jeg ville nok synes at det var hyggeligst hvis det bare blev en tøseaften - så kan vi altid møde hinandens unger og mænd senere   men supergodt initiativ!!

Anmeld

26. maj 2009

Kristina V

Jeg er os frisk.. Om det bare er mig eller mig og mini me.. Tror manden fint kan undvære hvis jeg kender ham ret til at starte på. hihi..
Vi er godt nok bosat i kolding, men hurra for en dyt...

Anmeld

26. maj 2009

Miss BananaHammock

Jeg har også bil, så kan bevæge mig lidt omkring. Men ellers har århus jo en dejlig mindepark hvis vejret holder!!

Anmeld

26. maj 2009

Diana...

Jeg tænkte hvis det kun er os tøser så tage ud og spise noget lækket mad i herning, silkeborg el århus jeg er ligeglad toget køre lige til alle steder. 

Anmeld

26. maj 2009

Kristina V

Det kunne da være super hyggeligt! Måske jeg kan samle nogle af de andre baby dk tøser fra Kolding, så kan vi samle en bil...

Anmeld

26. maj 2009

Miss BananaHammock

Hvornår ca. havde du tænkt dig Diana? (altså dato) Mere mht til ideer til hvad vi kan lave

Anmeld

26. maj 2009

Miss BananaHammock

Kristina V skriver:

Det kunne da være super hyggeligt! Måske jeg kan samle nogle af de andre baby dk tøser fra Kolding, så kan vi samle en bil...

Og jeg kan tage nogen med fra Århus hvis det ikke blir her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.