Det fungerede rigtig fint hos mig. Og er jo smadder nemt. Man skal bare huske at sætte det forskellige steder på kroppen. Hvis du sætter det samme sted hver gang eller ofte så kan du få en reaktion i huden. Fordelen ved plastret er at man kun skal skifte en gang om ugen. Ulempen er at det ofte klør lidt der hvor plastret sidder, at man kan få en reaktioni huden af det og at der rundt om plastret dannes smus fra tøj osv. Hvilket ikke er så pænt, men det ka jo vaskes af. Fordelen er jo helt klart at plastret holderr til vand,og at der ingen problemer er at bade med det på. Ulempen ved plastret er at sætter du det feks, på ballen, såkandu i nattens løb få rullet det af, og da man kun har et reserve plaster, så er det ret træls når det sker.
En fordel rent sundhedsmæssigt er at hormonerne ikke først skal igennem leveren som ved f.eks. Ppiller. Hormonerne optages direkte i blodet.
Trods ulemperne så var jeg rigtig glad for plastrene, men måtte desværre ændre til ppiller, da jeg tilsidst kløede for meget af plastret. Men synes det var super lækkert at slippe for at huske, ppillerne og det er jo smadderr nemt at bruge

håber det gav lidt
Anmeld