Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nuurrhh det er bare det bedste! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Sebastian på 2½ kommer bare med rigtig mange gode udtalelser for tiden. Synes da lige I skal høre de to fra i aften. Denne gang var det faren der stod for skud. Både på godt og ondt Vi sidder og spiser, Her i huset har vi mange kælenavne til hinanden.Sebastian siger: Mor du er en frækkertMor: Neeejheeej mor er en lækkermåsSebastian: Nej så er du en bandit Far : Mor er da r*v lækker Sebastian: Du er r*v lækker mor!Mor: er du så en lækkermås Sebastian? Sebastian : JA Mor: Hvad så med far? Er han også en lækkemås? Sebastian: Nej far er bare Frank Der går lidt og pludselig kigger Sebastian over på far. Lægger armen på hans skulder og ser ham dybt i øjene og siger gravalvorligt: Far! du elsker mig!! Far siger: JA det kan du lige tro jeg gør. Rigtig rigtig meget.Sebastian: Og jeg elsker dig heeeelt vildt far!
Sebastian på 2½ kommer bare med rigtig mange gode udtalelser for tiden. Synes da lige I skal høre de to fra i aften. Denne gang var det faren der stod for skud. Både på godt og ondt Vi sidder og spiser, Her i huset har vi mange kælenavne til hinanden.Sebastian siger: Mor du er en frækkertMor: Neeejheeej mor er en lækkermåsSebastian: Nej så er du en bandit Far : Mor er da r*v lækker Sebastian: Du er r*v lækker mor!Mor: er du så en lækkermås Sebastian? Sebastian : JA Mor: Hvad så med far? Er han også en lækkemås? Sebastian: Nej far er bare Frank Der går lidt og pludselig kigger Sebastian over på far. Lægger armen på hans skulder og ser ham dybt i øjene og siger gravalvorligt: Far! du elsker mig!! Far siger: JA det kan du lige tro jeg gør. Rigtig rigtig meget.Sebastian: Og jeg elsker dig heeeelt vildt far!
Årh hvor søøøødt!!!
Nettemor skriver: Har I det ellers godt?
Har I det ellers godt?
AnnaKJ skriver: Ja vi har det okay Alle er mere eller mindre snottet lige nu, så vi håber det forsvinder til på lørdag
Ja vi har det okay Alle er mere eller mindre snottet lige nu, så vi håber det forsvinder til på lørdag
Hvor sødt
Monica
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128