Hvid chokolade creme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.563 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

LilleLene

hvordan laver i den ?

og hvad skal man være opmærksom på ?

havde tænkt ½ l fløde og 200g chokolade, men ved at det nemt kan skille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

LilleLene

10. oktober 2012

Ansemusen

Det skiller aldrig for mig  Du skal bare opvarme fløden og tage den af varmen og komme den brækkede eller hakkede chokolade i og lade det stå til chokoladen er smeltet. Derefter rører du rundt. Jeg plejer at bruge husblas, som jeg kommer direkte i den varme fløde inden chokoladen kommes i.

Anmeld

10. oktober 2012

Dot D

Jeg har ikke oplevet, at det skiller. Jeg bruger feks 400 g hvid Toblerone og en halv liter fløde. Det smelter jeg stille og roligt sammen i en tykbundet gryde. Så på køl, og når det er gennem koldt gerne natten over, så pisker jeg det let op, smager vildt godt og er blødt på tungen, selvom det er pisket stift...

Anmeld

13. oktober 2012

LilleLene

Ansemusen skriver:

Det skiller aldrig for mig  Du skal bare opvarme fløden og tage den af varmen og komme den brækkede eller hakkede chokolade i og lade det stå til chokoladen er smeltet. Derefter rører du rundt. Jeg plejer at bruge husblas, som jeg kommer direkte i den varme fløde inden chokoladen kommes i.

Anmeld

13. oktober 2012

LilleLene

Dot D skriver:

Jeg har ikke oplevet, at det skiller. Jeg bruger feks 400 g hvid Toblerone og en halv liter fløde. Det smelter jeg stille og roligt sammen i en tykbundet gryde. Så på køl, og når det er gennem koldt gerne natten over, så pisker jeg det let op, smager vildt godt og er blødt på tungen, selvom det er pisket stift...

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.