Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.844 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Hunhesten

Hej med jer

Jeg har i dag været til scanning på en privatklinik. Har simpelthen været så nervøs for om alt er som det skal være og valgte derfor at betale mig fra at få lidt ro i sindet.

Det er gået super, har set et hjerte slå og alt er lige som det skal være (det er jo ikke meget der kan ses). Er fuldstændig rolig og glæder mig nu for alvor hvor jeg ikke længere har noget at være nervøs over.

Er der nogle af jer der også har været til en tidlig scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

SHERO

Hvad skulle du slippe for det?
Overvejer det virkelig selv, har kun været til lægen for at få bekræftet graviditeten for snart en måned siden, og skal først lægen igen i slutningen af næste uge, og så er jeg i 10 uge... Bliver tit sådan helt i tvivl om det overhovedet er rigtig jeg er gravid, når jeg ikke har set andet end en positiv test... :-| Synes det er ret ulideligt at skulle vente så lang tid til at "komme igang"

Anmeld

26. maj 2009

Mullemus86

Hej..
Jeg har også været til en tidlig scanning i dag.. Havde en MA i januar, da jeg var 11+0, men bebs var gået til i 7.-8.-uge.. Nu er jeg 8+1, så min læge henviste mig heldigvis til gyn... Og hold op, hvor er jeg glad for det! Har slet ikke turde glæde mig over graviditeten før nu.. Har været SÅ bange for, at det gik galt igen.. Men, men ,men.. Så bebs i dag og det dejligste galopperende hjerte.. Sikke en lettelse! Nu tør jeg tro på det..  Der er jo godt nok lang vej endnu, men.. Gyn. sagde, at der nu er 95% chance for at gennemføre..
// Alice 8+1

Anmeld

27. maj 2009

MaleneGærup

Som jeg tidligere har skrevet, har jeg også været inde og blive scannet, da vi har været til forundersøgelse på fertilitetsklinikken. Jeg var i 6+1 og vi så hjerteblink, som bare var helt fantastisk. Jeg skal scannes igen om 2 uger (i uge 10) og glæder mig helt vild. Krydser alt for at alt er som det skal være, da jeg har aborteret før.
Har fået lavet vandrejournal i dag.....

Anmeld

27. maj 2009

Hunhesten

Tullen85 skriver:

Hvad skulle du slippe for det?
Overvejer det virkelig selv, har kun været til lægen for at få bekræftet graviditeten for snart en måned siden, og skal først lægen igen i slutningen af næste uge, og så er jeg i 10 uge... Bliver tit sådan helt i tvivl om det overhovedet er rigtig jeg er gravid, når jeg ikke har set andet end en positiv test... :-| Synes det er ret ulideligt at skulle vente så lang tid til at "komme igang"

800 kr. måtte vi af med for den oplevelse og jeg synes bestemt det var alle pengene værd.

Min første aftale til scanning ligger ikke før 7. juli og så længe besluttede jeg mig for at jeg simpelthen ikke kan vente.

Anmeld

27. maj 2009

MaleneG

Snyd snyd.. vil også helt vild gerne til en tidlig scanning.
hvor kan man finde disse scannings klinikker?

Anmeld

27. maj 2009

MaleneGærup

MaleneG: kan se at du er 8+0- samme som mig, så det ser ud til at vi er lige langt. -jeg er sat til 6/1 2010.

Anmeld

27. maj 2009

RikkeV

Det er sjovt hvordan vi kan have forskellige terminer -. jeg er 8+0 i morgen og jeg er sat til den 14/1

Anmeld

27. maj 2009

MaleneGærup

RikkeV skriver:

Det er sjovt hvordan vi kan have forskellige terminer -. jeg er 8+0 i morgen og jeg er sat til den 14/1

Det kan jeg ikke rigtig forstå hvordan det kan lade sig gøre...????

Jeg har en ureglmæssig cyklus, så ifølge sidste mens skulle jeg have termin d 31/12, men blev så scannet og den blev rykket til 6/1 2010...

Hvis vi er lige langt i graviditeten burde vi så ikke have termin samme tid????

Anmeld

27. maj 2009

MaleneG

MaleneGærup skriver:

Det kan jeg ikke rigtig forstå hvordan det kan lade sig gøre...????

Jeg har en ureglmæssig cyklus, så ifølge sidste mens skulle jeg have termin d 31/12, men blev så scannet og den blev rykket til 6/1 2010...

Hvis vi er lige langt i graviditeten burde vi så ikke have termin samme tid????

Det er rigtig svært at svare på, da jeg ikke er blevet scannet endnu, og lægerne blot har regnet ud fra min cyklus.
og man skal huske at den midlertidige termin ens læge giver dig i starten før scanning kan variere med nogle dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.