Jer der blev syet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

christina92

Hej Piger

Nu er det 2½ siden jeg fødte og bløder næsten ikke mere, og jeg er efterhånden ikke øm længere, kun når jeg er meget aktiv, altså har gået meget eller lign.

Så nu begynder både spørgsmålet om, og lysten til sex at melde sig, men må indrømme at jeg er ret nervøs for at skulle have gang i sexlivet igen. Vi kunne jo vente til efter min 8 ugers undersøgelse så jeg er sikker på alt er helet som det skal, men det er altså også bare lang tid.

Hvornår fik i gang i sexlivet igen og havde det at i var blevet syet nogen indvirkning/betydning for jeres sex?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

baby012

christina92 skriver:

Hej Piger

Nu er det 2½ siden jeg fødte og bløder næsten ikke mere, og jeg er efterhånden ikke øm længere, kun når jeg er meget aktiv, altså har gået meget eller lign.

Så nu begynder både spørgsmålet om, og lysten til sex at melde sig, men må indrømme at jeg er ret nervøs for at skulle have gang i sexlivet igen. Vi kunne jo vente til efter min 8 ugers undersøgelse så jeg er sikker på alt er helet som det skal, men det er altså også bare lang tid.

Hvornår fik i gang i sexlivet igen og havde det at i var blevet syet nogen indvirkning/betydning for jeres sex?

Jeg fik 14 sting.. 

tre uger efter havde vi sex igen  

det er bare meget vigtigt at i husker gummi helt indtil du ikke har blødt overhoved i et par dage.. Ellers kan du få en meget træks underlivs infektion  

Anmeld

10. oktober 2012

Mettefpigen

Fik også en del sting..... Her prøvede vi ca halvanden måned efter, det gjorde en del ondt, men stille og roligt så kommer det igen...

Anmeld

10. oktober 2012

SussieThyssen

christina92 skriver:

Hej Piger

Jeg har altid ventet til efter det obligatoriske tjek og grønt lys hos lægen 8 uger efter, men det er jo som man nu har det bedst med.

Og syninger har i hvertfald ingen betydning, når man først når dertil.

Men prøv når du har lyst, men vent til du er helt færdig med blødning, og husk præventionen 

Og så er det ellers at gøre det som pindsvin...du ved, forsigtigt, MEGET forsigtigt...hehe!  

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. oktober 2012

christina92

Lahn11 skriver:

Jeg fik 14 sting.. 

tre uger efter havde vi sex igen  

det er bare meget vigtigt at i husker gummi helt indtil du ikke har blødt overhoved i et par dage.. Ellers kan du få en meget træks underlivs infektion  

Planen er gummi som præv indtil jeg ikke ammer mere så den er der styr på, men tak for tippet om infektionsrisikoen

Du mærkede intet til det da i dyrkede sex efter 3 uger??

Anmeld

10. oktober 2012

christina92

SussieThyssen skriver:

Jeg har altid ventet til efter det obligatoriske tjek og grønt lys hos lægen 8 uger efter, men det er jo som man nu har det bedst med.

Og syninger har i hvertfald ingen betydning, når man først når dertil.

Men prøv når du har lyst, men vent til du er helt færdig med blødning, og husk præventionen 

Og så er det ellers at gøre det som pindsvin...du ved, forsigtigt, MEGET forsigtigt...hehe!  

Kærligst
Sussie

Ja det må være planen, altså pindsvine måden

Og nu må vi se om jeg "tør" inden 8 ugers tjekket.

Anmeld

10. oktober 2012

christina92

Mettefpigen skriver:

Fik også en del sting..... Her prøvede vi ca halvanden måned efter, det gjorde en del ondt, men stille og roligt så kommer det igen...

Min JM ville ikke rigtig udtale sig om hvor mange sting jeg har fået men det er et stykke på 3-4 cm, efter et klip

Vi må vel bare tage det stille og roligt, brugte i glidecreme?

Anmeld

10. oktober 2012

SussieThyssen

christina92 skriver:

Ja det må være planen, altså pindsvine måden

Og nu må vi se om jeg "tør" inden 8 ugers tjekket.

Anmeld

10. oktober 2012

baby012

christina92 skriver:

Planen er gummi som præv indtil jeg ikke ammer mere så den er der styr på, men tak for tippet om infektionsrisikoen

Du mærkede intet til det da i dyrkede sex efter 3 uger??

Ikke ud over at vi skulle bruge lidt hlidecreme, for der blev hurtigt tørt dernede 

Men pas på han ikke bliver for ivrig  

jeg blev gravid 3 måneder efter jeg havde født da gummi sprang

Anmeld

10. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jg fik nok ca 12 sting og når først du har lyst til sex igen, vil jeg sige du er klar. Bare tag det stille og roligt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.