Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har desværre mistet i mandags, lægen ringede mandag morgen og sagde alt då godt ud, står bag den anden tråd om at jeg ikek kunne teste positiv kun på blodprøve.. og så mandag aften kl 19 begyndte jeg at styrtbløde, og havde mange smerter, så var ved vagtlægen, som desværre ikk kunne gøre noget, så var til scanning i går, og der var intet at se mere og så i dag ringer sygehuset og siger at der sidder en graviditet mere bare udenfor livmoderen så skal derind igen imorgen.. Men ville bare sige farvel til jer, og held og lykke med jeres graviditeter
Har desværre mistet i mandags, lægen ringede mandag morgen og sagde alt då godt ud, står bag den anden tråd om at jeg ikek kunne teste positiv kun på blodprøve.. og så mandag aften kl 19 begyndte jeg at styrtbløde, og havde mange smerter, så var ved vagtlægen, som desværre ikk kunne gøre noget, så var til scanning i går, og der var intet at se mere og så i dag ringer sygehuset og siger at der sidder en graviditet mere bare udenfor livmoderen så skal derind igen imorgen.. Men ville bare sige farvel til jer, og held og lykke med jeres graviditeter
Åh, det er jeg sørme ked af, at høre. Det er jo det, som vi alle frygter allermest
Rigtig meget held med det videre forløb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128