hej veninder søges på fyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

anna111

Profilbillede for anna111

hej alle jeg er en pige på 19år som desværre ikke har nogle veninder tilbage 

så søger veninder her fra fyn jeg bor på nordfyn under 5471 men har kun 20min til odense jeg mangler en veninde i hverdagen at snakke med tage på cafe med i biffen eller bare mødes og snakke jeg er nu gravid i næsen 6uge så ville heller ikke gøre noget vis du er gravid eller har børn så ville der være endnu en ting man kunne snakke om  håber virkelig at høre fra jer mvh Anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

4kløver

Smider den lige op da jeg ved at her er mange søde fynboer.

Anmeld

12. oktober 2012

Joerse

lille-ruse13@hotmail.com skriver:

så søger veninder her fra fyn jeg bor på nordfyn under 5471 men har kun 20min til odense jeg mangler en veninde i hverdagen at snakke med tage på cafe med i biffen eller bare mødes og snakke jeg er nu gravid i næsen 6uge så ville heller ikke gøre noget vis du er gravid eller har børn så ville der være endnu en ting man kunne snakke om  håber virkelig at høre fra jer mvh Anna

Hej Anna

Jeg bor selv på Nordfyn, og er 23 år gammel. Jeg ved ikke om jeg er gravid endnu, da vi er i fertilitets behandling, jeg har fået sat æg op i sidste uge, så vi venter spændt på at jeg skal have taget blodprøve på næste fredag (hvor den forhåbentlig viser positiv )

Men selvom jeg ikke kender svar endnu, synes jeg da det kunne være hyggeligt at mødes alligevel.. 

Krams Nanna

Anmeld

12. oktober 2012

MyBigWish

Hej Anna  

Jeg kommer også selv fra fyn Jeg er 21 år, gravid i 14 uge og har en søn på 11 måneder  

Anmeld

12. oktober 2012

Mettefpigen

Hej anna :-) jeg bor i odense, er 23 og har en (fræk) knægt på 13 måneder :-)

Anmeld

16. oktober 2012

Pimme

Jeg er fra Odense og min kæreste og jeg forsøger at lave en bebs jeg er 21 år og er den første i min vennekreds der vil have børn nu, så jeg føler mig lidt alene om det nogle gange..

Anmeld

16. oktober 2012

anna111

Profilbillede for anna111

hej alle tak for jeres svar jeg har desværre lige fået en spontan abort i lørdags d13/10-12 så er lidt nede men svare igen i næste uge har lige brug for nogle dage 

(men vi vil prøve at blive gravide så hurtigt som muligt igen )

Anmeld

16. oktober 2012

LMX

hej alle tak for jeres svar jeg har desværre lige fået en spontan abort i lørdags d13/10-12 så er lidt nede men svare igen i næste uge har lige brug for nogle dage 

(men vi vil prøve at blive gravide så hurtigt som muligt igen )

Det er jeg ked af at læse

Håber du bliver hurtigt gravid igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.