Så sig dog din mening!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Dutchji

Søde tøser...

Jeg har siddet her og bladret den ene side igennem efter den anden med inldæg... og som jeg nogle gange læser det ( og her taler jeg altså ikk om jer alle ) så virker det som om I ikk tør sige jeres mening hvis andre har en anden opfattelse af emnet - nogle lyder som om de bare kører med på vognen og siger : - Ja det synes jeg også.... bla bla bla...

I bund og grund, og ret mig endelig hvis jeg ta'r fejl, så tror jeg mange af jer sidder med en anden mening men nogle gange har svært ved at få den gennem fingrene og trykke på de rigtige taster - for sæt nu de andre tænker : Aj en dårlig Mor... Gør hun sådan?? Eller det kan man da ikk tillade sig!?

Jo!!! Piger - det kan man sgu nemlig godt - flere af os har godt af at komme ud af stærekassen og sige hvad vi mener, inklusive mig selv! Flere anerkender det end I tror og folk ved at man si'r sin mening - og er der nu ikk noget med at folk spørger for at få et ærligt svar??

Hvis min veninde sagde : -Anja, ser jeg tyk ud i den her kjole??
Ville jeg så sige nej for at pakke tingene ind fro at beskytte hende og ikk gøre hende ked af det?? Aldrig i livet... Så er der jo ikk nogen grund til hun spørger hvis jeg står og lyver hende direkte op i hendes åbne ansigt... Er der ikk at være en dårligere veninde at pynte på sandheden??

Hvad ville I gøre i sådan nogle situationer og hvordan ville I selv føle det som spørgende hvis I vidste den anden løj?

Ordet er frit - I BOGSTAVELIGSTE FORSTAND!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Hvor mange indlæg er det lige du har læst? For der har været indtil flere debatter hvor bølgerne har gået højt

Anmeld

26. maj 2009

Dutchji

Jeanne skriver:

Hvor mange indlæg er det lige du har læst? For der har været indtil flere debatter hvor bølgerne har gået højt

Ja ja men jeg sagde jo også at det ikk var om alle - og så har jeg jo kun læst dem som jeg selv synes var interessante

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

Jeg tror det handler om at vi bare er forskellige...forskellige temperament og forskellige måder at sige tingene på og sikkert også meget forskellige behov for at sige ting...jeg ved godt selv at jeg nogen gange kan lyde meget kontant, men de fleste herinde kender min måde og ellers så må man jo sige det til mig og andre hvis der er noget der støder en.
Jeg elsker t debattere og diskutere og det handler ikke om personer men holdninger og meninger..
Knus Eva..

Anmeld

26. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Dutchji skriver:

Ja ja men jeg sagde jo også at det ikk var om alle - og så har jeg jo kun læst dem som jeg selv synes var interessante

Jeg tror det kommer lidt i perioder. Når bølgerne har været høje, så falder de lidt ned igen

Anmeld

26. maj 2009

Dutchji

Eva skriver:

Jeg tror det handler om at vi bare er forskellige...forskellige temperament og forskellige måder at sige tingene på og sikkert også meget forskellige behov for at sige ting...jeg ved godt selv at jeg nogen gange kan lyde meget kontant, men de fleste herinde kender min måde og ellers så må man jo sige det til mig og andre hvis der er noget der støder en.
Jeg elsker t debattere og diskutere og det handler ikke om personer men holdninger og meninger..
Knus Eva..

Ja og om at turde

Anmeld

26. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Knus Eva..

helt enig!
HAHAHA...
Ej, jeg er faktisk enig, jeg tror det er utroligt forskelligt hvordan man udtrykker sig, men jo, jeg synes egentlig at jeg tænker over hvordan jeg siger tingene for ikke at såre folk - men jeg skal nu nok få sagt min mening, og nogengange må det så svie lidt på den der har spurgt!

Anmeld

26. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Knus Eva..

Ja du er ikke bleg for at sige din mening

Anmeld

26. maj 2009

Diana...

I de indlæg hvor der os afstemning kan du se der er flere der har forskellige meninger, men det er kun dem der skriver som der har samme mening som måske den første der skriver. de som synes det modsatte skriver det næsten aldrig skægt du skriver det for jeg har selv tænkt over det hvorfor dem der synes det modsatte ikke står frem men bare stemmer   det ville gøre nogen indlæg debatter lidt sjovere staden for alle bare er enige  Jeg tror ikke at dem der skriver i trådene bare skriver det for at følge med tråden men at dem der mener det modsatte bare ikke skriver.

Jeg ville da helt klart sige min mening og hvis det var min veninde der sagde det til mig ville jeg da klart tage det til mig staden for og blive sur for jeg ønsker da ikke at se mere tyk ud end jeg gør i forvejen 

Knus Diana

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

helt enig!
HAHAHA...
Ej, jeg er faktisk enig, jeg tror det er utroligt forskelligt hvordan man udtrykker sig, men jo, jeg synes egentlig at jeg tænker over hvordan jeg siger tingene for ikke at såre folk - men jeg skal nu nok få sagt min mening, og nogengange må det så svie lidt på den der har spurgt!

Når man tager afsæt i hvordan man selv ville handle og tænke, så synes jeg faktisk ikke man kan være mere forsigtig over for andre...og så bliver der jo tit spurgt ligeud hvad man mener...men jeg er heller ikke en person der bliver såret af hvad en flok fremmede kvinder mener...smiler-så det påvirker nok også mine svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.