Juletræ & Julegaver (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.470 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

MorDk

Har I juletræ?

Hvis Ja, hvornår køber I det og pynter det?

Hvis Nej...hvorfor?

Åbner I gaver før eller efter julemiddagen?

Vi køber Juletræ og vi plejer at købe det omkring d.20.december... men ved ikke lige hvordan og hvorledes vi gør det i år. Det er nemlig første gang jeg/vi skal holde jul hjemme. Plejer at holde jul ved min mor.

Vi åbner gaver efter maden... men de små får altid en eller to gaver før maden...

Da jeg boede hjemme fik min søster og jeg altid en morgengave Det var sååå hyggeligt *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

isabellasmor

MorDk skriver:

Har I juletræ?

Hvis Ja, hvornår køber I det og pynter det?

Hvis Nej...hvorfor?

Åbner I gaver før eller efter julemiddagen?

Vi køber Juletræ og vi plejer at købe det omkring d.20.december... men ved ikke lige hvordan og hvorledes vi gør det i år. Det er nemlig første gang jeg/vi skal holde jul hjemme. Plejer at holde jul ved min mor.

Vi åbner gaver efter maden... men de små får altid en eller to gaver før maden...

Da jeg boede hjemme fik min søster og jeg altid en morgengave Det var sååå hyggeligt *S*

Vi gør præcis som jer

I år er det første gang vi skal holde jul for familien, og jeg glæææder mig  

(har altid været min mor eller mormor osv der har holdt) 

Du er godt nok i jule-humør med alle de jule tråde du opretter idag 

Anmeld

10. oktober 2012

MorDk

isabellasmor skriver:

Vi gør præcis som jer

Ja det kom liiige til mig... ELSKER julen... men de sidste mange år har jeg ikke været i julestemning... men det er vidst anderledes i år *S*

Anmeld

10. oktober 2012

serinasmor

Jeg ved ikke om vi skal have juletræ her i år ... vi skal holde jul hos mine forældre .. de plejer at fælde et træ et par dage før jul og har altid pyntet træet d. 23. om aftenen når vi var kommet i seng .. så står man som barn op til magien i at træet er blevet pyntet i løbet af natten ..

ét år har vi været med til det alle sammen (efter vi har fået børn) .. der var det d. 24 om formiddagen ..

i år ved jeg ikke hvad de gør .. de plejer at hente træet på mine bedsteforældres "landsted" men de har nu fået solgt det og er flyttet i lejlighed .. så hvad de gør i år vides ikke ... de har nemlig meget højt til loftet og rummet kalder på et KÆMPEtræ

hvis vi skal have juletræ herhjemme bliver det et lille ét ... når vi har haft det ellers har vi lagt indkøbte julegaver under træet ... sidste år havde vi det ikke - vi var HELT sikre på at serina ikke ville kunne holde fingrene fra pakkerne ... i år kunne jeg godt finde på det .. et lille ét der kan stå hele december

Anmeld

10. oktober 2012

isabellasmor

MorDk skriver:

Ja det kom liiige til mig... ELSKER julen... men de sidste mange år har jeg ikke været i julestemning... men det er vidst anderledes i år *S*

Hehe. Jeg elsker selv julen og december, med sneen og det bliver tidligt mørkt, og kalenderlys og julekalender i tv ... Uhh, kan næsten ikke vente nu 

Anmeld

10. oktober 2012

An&Jo

vi har juletræ ja..

Vi henter det ude i skoven sammen med ungerne den 3 søndag i advent, vi har også svigerne med og kærestens søster og hendes dreng..

mht gaver, så får ungerne en morgengave, gerne en hvor vi ved der er legetøj i, for så har de noget at lege med hele dagen som er nyt og spændende..
derefter får de ikke flere før efter maden, og så pakker vi alle sammen op en efter en..

Anmeld

10. oktober 2012

Benjamins'mor

Vi har ikke juletræ. Vi føler det udnødvendigt når vi ikke holder jul hjemme.

Vi åbner altid først gaver efter middagen.

Anmeld

10. oktober 2012

Maise86

Vi har den tradition at vi hvert år den første søndag i advent tager ud på en nærliggende gård, der holder JORDENS hyggeligste julemarked og fælder juletræ.

Vi er altid sammen med min mor og min bror og hans familie.

Så tager vi juletræet med hjem og stiller det på terassen med lyskæde på og kan rigtig kigge på det igennem december.

Så d. 22. December tager vi det ind og pynter det og har det stående til d. 26. December. Derefter kommer det ofte ud og stå på terassen igen til efter nytår - selvfølgelig uden pynt

Anmeld

10. oktober 2012

LouiseRH

Vi har ikke selv juletræ i år, da der ikke er plads

Vi skal holde jul hos mine forældre og der plejer vi at hente træet omkring den 20. Det bliver pyntet den 23. om eftermiddagen - det plejer min mor og jeg at gøre og så står det i en uges tid

Gaverne bliver åbnet efter middagen som regel ved 20-21 tiden.

Da vi var helt små fik vi også en gave om morgenen

Anmeld

10. oktober 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
isabellasmor skriver:

Vi gør præcis som jer

Siden vi fik børn har vi haft juletræ. Køber det altid 2 søndag i advent og der bliver det os pyntet og står til den 27 om formiddagen hvor det så bliver smidt ud.

Julegaver får vi efter maden. Og vores børn får en større kalendergave om morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.