Termin idag :-P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

Endelig den dag man har ventet på så længe, men ikke rigtig nogle tegn på lillebrors ankomst endnu  

Han fylder godt derinde idag, men til gengæld er han også meget stille, hvilket egentlig er et tegn på at han gøre sig klar, håber bare ikk at han melder sin ankomst efter midnat, da vi så sidder med to børn der har fødselsdag samme dag  
Storesøster bliver 2 år imorgen, og selvom hun så ville kunne sige at hun fik en lillebror i fødselsdagsgave, ville jeg nu synes det var synd for dem at de skulle have fødselsdag samme dag

Billedet er taget imorges

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Pallemor

MillesMor111010 skriver:

Endelig den dag man har ventet på så længe, men ikke rigtig nogle tegn på lillebrors ankomst endnu  

Han fylder godt derinde idag, men til gengæld er han også meget stille, hvilket egentlig er et tegn på at han gøre sig klar, håber bare ikk at han melder sin ankomst efter midnat, da vi så sidder med to børn der har fødselsdag samme dag  
Storesøster bliver 2 år imorgen, og selvom hun så ville kunne sige at hun fik en lillebror i fødselsdagsgave, ville jeg nu synes det var synd for dem at de skulle have fødselsdag samme dag

Billedet er taget imorges

Nøøøj hvor spændende om det rammer ind i hendes dag i morgen Jeg har selv en lillebror der er født på min fødselsdag med 7 år i mellem os Krydser fingre for at du føder i dag eller i overmorgen  Held o g lykke og masser af vestøv

Anmeld

10. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

Pallemor skriver:

Nøøøj hvor spændende om det rammer ind i hendes dag i morgen Jeg har selv en lillebror der er født på min fødselsdag med 7 år i mellem os Krydser fingre for at du føder i dag eller i overmorgen  Held o g lykke og masser af vestøv

Ja bliver spændende, men så tager vi det med  Men håber bare at han lige kan vente til fredag  

Jeg takker

Anmeld

11. oktober 2012

Miss BananaHammock

Sikke en fin mave Og tillykke med datteren - det må være idag!

Anmeld

12. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

Miss BananaHammock skriver:

Sikke en fin mave Og tillykke med datteren - det må være idag!

Tak :-D
Jo det var igår, da du skrev :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.