Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Endelig den dag man har ventet på så længe, men ikke rigtig nogle tegn på lillebrors ankomst endnu
Han fylder godt derinde idag, men til gengæld er han også meget stille, hvilket egentlig er et tegn på at han gøre sig klar, håber bare ikk at han melder sin ankomst efter midnat, da vi så sidder med to børn der har fødselsdag samme dag Storesøster bliver 2 år imorgen, og selvom hun så ville kunne sige at hun fik en lillebror i fødselsdagsgave, ville jeg nu synes det var synd for dem at de skulle have fødselsdag samme dag
Billedet er taget imorges
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MillesMor111010 skriver: Endelig den dag man har ventet på så længe, men ikke rigtig nogle tegn på lillebrors ankomst endnu Han fylder godt derinde idag, men til gengæld er han også meget stille, hvilket egentlig er et tegn på at han gøre sig klar, håber bare ikk at han melder sin ankomst efter midnat, da vi så sidder med to børn der har fødselsdag samme dag Storesøster bliver 2 år imorgen, og selvom hun så ville kunne sige at hun fik en lillebror i fødselsdagsgave, ville jeg nu synes det var synd for dem at de skulle have fødselsdag samme dag Billedet er taget imorges
Nøøøj hvor spændende om det rammer ind i hendes dag i morgen Jeg har selv en lillebror der er født på min fødselsdag med 7 år i mellem os Krydser fingre for at du føder i dag eller i overmorgen Held o g lykke og masser af vestøv
Pallemor skriver: Nøøøj hvor spændende om det rammer ind i hendes dag i morgen Jeg har selv en lillebror der er født på min fødselsdag med 7 år i mellem os Krydser fingre for at du føder i dag eller i overmorgen Held o g lykke og masser af vestøv
Ja bliver spændende, men så tager vi det med Men håber bare at han lige kan vente til fredag
Jeg takker
Miss BananaHammock skriver: Sikke en fin mave Og tillykke med datteren - det må være idag!
Sikke en fin mave Og tillykke med datteren - det må være idag!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128