Termin :-d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

Og stadig ingen tegn på lillebrors ankomst  
Men hvor er det fedt at man kan sige at IDAG er den dag han meget gerne må komme  

Imorgen har storesøster fødselsdag, så imorgen må han gerne vente til fredag  HAHA !!

Et lille billede af babyhulen, som bestemt ikk er blevet mindre de sidste dage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

jack

MillesMor111010 skriver:

Og stadig ingen tegn på lillebrors ankomst  
Men hvor er det fedt at man kan sige at IDAG er den dag han meget gerne må komme  

Imorgen har storesøster fødselsdag, så imorgen må han gerne vente til fredag  HAHA !!

Et lille billede af babyhulen, som bestemt ikk er blevet mindre de sidste dage

sender en masse vestøv til dig

Anmeld

10. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

jack skriver:

sender en masse vestøv til dig

Tak

Anmeld

10. oktober 2012

piadas

Åh ja, termin! Det havde jeg tirsdag i sidste uge, og der er stadig ingen tegn... 

Jo, lidt slim og lidt plukveer, men det har jeg haft den sidste måneds tid. Den eneste forskel er, at plukveerne er blevet lidt værre, men slet ikke slemme, hyppige eller regelmæssige nok til at være i nærheden af noget, der kunne minde om opstarten på en fødsel!

Så mit program de følgende dage er hindeløsning hos jdm. imorgen, overtidstjek på FG fredag og igangsættelse på søndag, hvis ikke jeg har født inden...men det tvivler jeg på!

Men det gode er, at MAX 4 dage, så har jeg min lille guldklump i armene!

Jeg krydser fingre for, at du føder i weekenden (og ikke imorgen)!

Anmeld

10. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

piadas skriver:

Åh ja, termin! Det havde jeg tirsdag i sidste uge, og der er stadig ingen tegn... 

Jo, lidt slim og lidt plukveer, men det har jeg haft den sidste måneds tid. Den eneste forskel er, at plukveerne er blevet lidt værre, men slet ikke slemme, hyppige eller regelmæssige nok til at være i nærheden af noget, der kunne minde om opstarten på en fødsel!

Så mit program de følgende dage er hindeløsning hos jdm. imorgen, overtidstjek på FG fredag og igangsættelse på søndag, hvis ikke jeg har født inden...men det tvivler jeg på!

Men det gode er, at MAX 4 dage, så har jeg min lille guldklump i armene!

Jeg krydser fingre for, at du føder i weekenden (og ikke imorgen)!

Puha .. Kan der så lige se at komme gang i veerne, så du ikk skal vente 4 dage

Jeg har en overgangstid på sygehuset torsdag i næste uge, men endnu en gang siger JM at hun ikk mener jeg får brug for den tid, men hun mente heller ikk jeg ville gå til termin, så er holdt op med at tro på hende

Jeg takker mange gange for  og håber at de hjælper  ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.