Gave til pige 1 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

Zelinasmor

Jeg aner ikke hvad jeg skal give min datter i fødselsdagsgave og julegave. 

Hun har fødselsdag d. 27 november så jeg skulle gerne snart have købt hendes fødselsdagsgave.

Kan i ikke komme med nogle gode ideer til en pige på 1 år? 

Har en maks pris på 500kr 

Håber i kan/vil hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

babyonboard

Hej 

Jeg har lige købt en Wheely bug (bien) til min datter som bliver 1 år på fredag. Jeg købte den brugt på DBA og den ser ud som ny, gav med porto 390 kr. og så en Timmy bamse der snakker når den sidder op og snorker når man ligger den ned til 149 kr i toy R rus. 

Anmeld

10. oktober 2012

Zelinasmor

lottepigen12 skriver:

Hej 

Jeg har lige købt en Wheely bug (bien) til min datter som bliver 1 år på fredag. Jeg købte den brugt på DBA og den ser ud som ny, gav med porto 390 kr. og så en Timmy bamse der snakker når den sidder op og snorker når man ligger den ned til 149 kr i toy R rus. 

Den der Timmy bamse, er den noget ved? 

Anmeld

10. oktober 2012

pernille.23

mille fik også en wheely bug(tiger), købt over nettet, mener jeg gav 430 kr inkl porto, fra ny.. og en fischer price hoppe/snurre hest til ca samme pris.. dem bruger hun meget..

Anmeld

10. oktober 2012

Zelinasmor

pernille.23 skriver:

mille fik også en wheely bug(tiger), købt over nettet, mener jeg gav 430 kr inkl porto, fra ny.. og en fischer price hoppe/snurre hest til ca samme pris.. dem bruger hun meget..

Super. Tak. Vil se på den der hoppe/snurre hest 

Anmeld

10. oktober 2012

serinasmor

Serina er fra januar 2010...

til hendes første jul fik hun en kajhåndukke og til fødselsdag en andrea ... de er brugt flittigt og synger stadig med på kaj og andrea-sange

Anmeld

10. oktober 2012

Zelinasmor

serinasmor skriver:

Serina er fra januar 2010...

til hendes første jul fik hun en kajhåndukke og til fødselsdag en andrea ... de er brugt flittigt og synger stadig med på kaj og andrea-sange

God idé! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.