Update på "Ondt og gener"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Hej tøser. 

Jeg skrev for lang tid siden et indlæg om at jeg til dagligt går og har rigtig ondt i min krop  Skrev også at jeg syntes at min læge virkede hamrende ligeglad og jeg skal fortsætte som altid.

Dette har resulterede i at jeg har oftere og mere ondt nu, og vi besluttede derfor at jeg skulle skifte læge.

Jeg var i går ved min nye læge - en rigtig flink og forstående mand. Ja blev endda så ked af min gamle at jeg sad og græd oppe ved ham - lidt pinligt den første gang jeg skal møde min nye  læge 

Han spurgte selvfølgelig indtil min graviditet osv, og så, chokerende nok, spurgte han om jeg ikke ville ligge mig op på briksen fordi så ville han gerne mærke på mig og se hvordan den bette havde det  det gjorde min gamle læge aldrig, hun fejede mig altid af vejen og sagde at jeg måtte spise 8 panodiler om dagen   

Nå men han mærkede og mærkede og det gjorde jo selvfølgelig rigtig ondt og han konstatere så at jeg har bækkenløsning og dette også resulterer i spændingerne der giver mig konstant hovedpine - han var en lille smule bekymret og jeg skulle ændre min daglige rytme rigtig hurtigt  ØV, men dejligt endelig at få af vide at det ikke er mig der overdriver og er pylret.

Udover det kan han så konkludere at jeg har for højt blodtryk, endnu en ting men gamle læge aldrig gad og tjekke  Så har fået en maskine med hjem og måle med..

Jeg sidder bare her og er faktisk rigtig ked af den behandling jeg har fået af min tidligere læge - tænk hvis jeg aldrig havde skiftet læge  Det er jo lige meget med mig, men det er da ikke godt for min lille baby at jeg går og har det skidt uden at vide det  Heldigivis er hun stadig dejlig og aktiv indeni mavsen og min læge sagde også at hun var så fin så fin  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2012

Missq4

hvor er det godt at du har skifte læge jeg ville nok lave en skriftlig klage over den gammel læge man skal virkelig tag bl alvorligt jeg havde det i min sidste gravidtet og jeg var bestemt ikke god til at passe på mig selv så nu har jeg fået ødelagt de sener der holder bækkenet så har dagligt ondt i hoften/bækkenet og har også bl denne her gang men nu ved jeg hvad jeg kan og ikke kan har levet med det i godt 7½ år men det er stadig træls.

´men hvor er det dejligt at din nye læge tager sig tid til dig og lytter/se på dig

Anmeld

10. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Missq4 skriver:

hvor er det godt at du har skifte læge jeg ville nok lave en skriftlig klage over den gammel læge man skal virkelig tag bl alvorligt jeg havde det i min sidste gravidtet og jeg var bestemt ikke god til at passe på mig selv så nu har jeg fået ødelagt de sener der holder bækkenet så har dagligt ondt i hoften/bækkenet og har også bl denne her gang men nu ved jeg hvad jeg kan og ikke kan har levet med det i godt 7½ år men det er stadig træls.

´men hvor er det dejligt at din nye læge tager sig tid til dig og lytter/se på dig

Ja, men jeg har jo også fået meget mere ondt nu fordi min tidligere læge sagde at jeg skulle fortsætte min dagligdag som altid pga smerterne i ryggen. Okay kan sagtens følge hende, men nu er jeg mere smadret end nogensinde og har fået bækkenløsning fordi hun ikke gad og lytte til mig - endda selvom jeg tiggede og bad 

Så ja det er rigtig rart med ny læge 

Ej det lyder da også træls og ubehageligt  Håber da virkelig ikke at jeg har overbelastet mig så meget. Men har det på samme måde, det er virkelig svært bare at sætte sig ned i sofaen når der er andre ting der ska laves  

Anmeld

11. oktober 2012

Missq4

LilleNyPåVej skriver:

Ja, men jeg har jo også fået meget mere ondt nu fordi min tidligere læge sagde at jeg skulle fortsætte min dagligdag som altid pga smerterne i ryggen. Okay kan sagtens følge hende, men nu er jeg mere smadret end nogensinde og har fået bækkenløsning fordi hun ikke gad og lytte til mig - endda selvom jeg tiggede og bad 

Så ja det er rigtig rart med ny læge 

Ej det lyder da også træls og ubehageligt  Håber da virkelig ikke at jeg har overbelastet mig så meget. Men har det på samme måde, det er virkelig svært bare at sætte sig ned i sofaen når der er andre ting der ska laves  

nej det håber jeg heller ikke du har det er ikke noget jeg ønsker for min værste fjende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.