Hej tøser.
Jeg skrev for lang tid siden et indlæg om at jeg til dagligt går og har rigtig ondt i min krop
Skrev også at jeg syntes at min læge virkede hamrende ligeglad og jeg skal fortsætte som altid.
Dette har resulterede i at jeg har oftere og mere ondt nu, og vi besluttede derfor at jeg skulle skifte læge.
Jeg var i går ved min nye læge - en rigtig flink og forstående mand. Ja blev endda så ked af min gamle at jeg sad og græd oppe ved ham - lidt pinligt den første gang jeg skal møde min nye læge 
Han spurgte selvfølgelig indtil min graviditet osv, og så, chokerende nok, spurgte han om jeg ikke ville ligge mig op på briksen fordi så ville han gerne mærke på mig og se hvordan den bette havde det
det gjorde min gamle læge aldrig, hun fejede mig altid af vejen og sagde at jeg måtte spise 8 panodiler om dagen

Nå men han mærkede og mærkede og det gjorde jo selvfølgelig rigtig ondt og han konstatere så at jeg har bækkenløsning og dette også resulterer i spændingerne der giver mig konstant hovedpine - han var en lille smule bekymret og jeg skulle ændre min daglige rytme rigtig hurtigt
ØV, men dejligt endelig at få af vide at det ikke er mig der overdriver og er pylret.
Udover det kan han så konkludere at jeg har for højt blodtryk, endnu en ting men gamle læge aldrig gad og tjekke
Så har fået en maskine med hjem og måle med..
Jeg sidder bare her og er faktisk rigtig ked af den behandling jeg har fået af min tidligere læge - tænk hvis jeg aldrig havde skiftet læge
Det er jo lige meget med mig, men det er da ikke godt for min lille baby at jeg går og har det skidt uden at vide det
Heldigivis er hun stadig dejlig og aktiv indeni mavsen og min læge sagde også at hun var så fin så fin

Anmeld