Søger ven, veninder omkring sydfyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Hejsa... nogle der kunne tænke sig og mødes med mig? Kunne nemlig godt bruge nogle nye ven, veninder (Det kan man jo altid)

Min "bedste" veninde siden 3 klasse, har lige valgt og droppe mig, pga. jeg skrev at jeg tog mine drenge, med når vi skulle mødes. (Hun havde aflyst 2 gange hvor jeg havde skaffet børnepasning)

Så nu vil jeg starte på en frisk, så jeg vil høre om du ville være med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Lihan88

Jeg kender virkelig godt følelsen af at savne veninder, som man rigtigt kan hygge med.. Jeg håber du finder en/nogen, desværre bor jeg ikke i nærheden, så kan ikke tilbyde et venskab hvor vi ses, men du skal være mere end velkommen til at skrive til mig herinde? Jeg kan altid bruge en god snak.. 

Anmeld

5. april 2013

nathja

Jeg bor i svendborg, er gift og har 3 unger jeg vil meget gerne have nogen at snakke med da jeg ikke har nogen ud over manden..

Anmeld

5. april 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
nathja skriver:

Jeg bor i svendborg, er gift og har 3 unger jeg vil meget gerne have nogen at snakke med da jeg ikke har nogen ud over manden..

Jeg er også fra Svendborg, og i samme situation. Skriv til mig hvis du har lyst :-) 

Anmeld

5. april 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Ravnholt skriver:

Hejsa... nogle der kunne tænke sig og mødes med mig? Kunne nemlig godt bruge nogle nye ven, veninder (Det kan man jo altid)

Min "bedste" veninde siden 3 klasse, har lige valgt og droppe mig, pga. jeg skrev at jeg tog mine drenge, med når vi skulle mødes. (Hun havde aflyst 2 gange hvor jeg havde skaffet børnepasning)

Så nu vil jeg starte på en frisk, så jeg vil høre om du ville være med

Hej. Det er jo lidt tid siden du oprettede tråden. Savner du stadig venner/veninder? Jeg hvor i Svendborg og har en bonuspige på 7 og en søn på knap 2 år. Skriv en pb hvis du har lyst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.