Europaparlamentsvalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal du stemme ved Europaparlamentsvalget den 7.juni?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.465 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Ja, hørte idag i radioen at valgdeltagelsen til Europaparlamentet godt kunne gå hen og blive meget lav i år.

Så blev da lige nysgerrig efter om I har tænkt jer at stemme eller ej, og hvorfor/hvorfor ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Fiona78

Har svaret nej af den grund at jeg ikke gider sætte mig ordentlig ind i det (det er for dumt det ved jeg godt)
Jeg har 1000 ting om ørene lige nu med retssag og sygemelding og møder på kommune og andre ting i den dur, så orker det desværre ikke

Anmeld

26. maj 2009

wamse

Ja jeg stemmer, fordi jeg synes det mit ansvar og pligt i vores samfund

Anmeld

26. maj 2009

trunte89

Jeg stemmer. Jeg har ikke rigtig noget valg, min kæreste bliver ret sur på mig hvis jeg ikke gør
Han er meget indvolveret i politik,.

Synes self også selv, at det er vigtigt at være med til at bestemme lidt, men jeg står ikke helt fast endnu mht hvad jeg stemmer.

Anmeld

26. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Hvis man er i tvivl om hvem man skal stemme på....og hvorfor. Kan jeg da anbefale at man kigger på:

euzoo.dk/

Her er info, og så kan du se hvilken kandidat du er mest enig med.

Anmeld

26. maj 2009

SaNiNa

skal stemme hvis jeg ikke er i fødsel

Anmeld

26. maj 2009

wamse

RikkeØ skriver:

Hvis man er i tvivl om hvem man skal stemme på....og hvorfor. Kan jeg da anbefale at man kigger på:

euzoo.dk/

Her er info, og så kan du se hvilken kandidat du er mest enig med.

Prøvede lige for sjovt, og det faktisk lidt overraskende, da det endte med radikale og det konservative, det er ikke lige det jeg ville stemme

Anmeld

26. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Nej, tror også bare man kan bruge det som en pejlepind...

Men ved eu-valget er det jo også mere den enkelte kandidats mening/holdning der tæller, frem for hvilket parti han/hun kommer fra. Så kan egentlig godt forstå hvis ikke den lige rammer en fra ens favoritparti.

Jeg prøvede også testen, og den foreslog faktisk den kandidat jeg havde bestemt mig for at stemme på.

Anmeld

26. maj 2009

Mor.sander

Jeg har stemt ja...
Det er vigtigt syntes jeg, men jeg er nu heller ikke den store EU tilhænger og Ville hvis der igen kommen en afstemning om Euroen, Stemme NEJ NEJ NEJ

Jeg stemmer ved alle valg...  Har før været meget aktiv inden for politik, er det dog ikke længere... Og mener det er vigtigt at give sin mening til kende. Manden har ikke stem ved de sidste valg, men denne gang for han ikke lov til at slippe, har han fundet ud af  Han ved dog ikke hvem han skal stemme på, hvilket har været hans agument.. Men der til har jeg et motte

Heller en blank stemme, end ingen stemme.

Da hele tæller i valg procenten.

Anmeld

26. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Mor.sander skriver:

. Men der til har jeg et motte

Heller en blank stemme, end ingen stemme.

Da hele tæller i valg procenten.

JA! Lige præcis.

Og det tager altså ikke lang tid liiiige at sætte sig lidt ind i det. Synes det er for vigtigt tll at være "doven" eller ligeglad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.