Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tankai skriver: Sikke en køn pige!
Sikke en køn pige!
Mange tak skal du have! hun er meget meget smuk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gigl skriver: Den lækreste lille pige Caia-musen. Og virkelig gode billeder, som sædvanligt
Den lækreste lille pige Caia-musen.
Og virkelig gode billeder, som sædvanligt
Tak, Ditte-mus! Hun er jo så smuk, den lille Caia og en rigtig chamer!
mth1987 skriver: Sikke en lækkermås du har dig
Sikke en lækkermås du har dig
Mange tak skal du have! Hun er så køn
mcfatty skriver: Mange gange tak! Jeg elsker hendes fantastiske smukke og store øjne - hun får rigtige mange kommentare på hendes øjne - men elsker jo at "skyde" billeder af hende, og hun har ikke noget i mod det - win win for mig! Haha!
Mange gange tak! Jeg elsker hendes fantastiske smukke og store øjne - hun får rigtige mange kommentare på hendes øjne - men elsker jo at "skyde" billeder af hende, og hun har ikke noget i mod det - win win for mig! Haha!
Jeg glæder mig godt nok også til at få min egen lille "model" rendende rundt. Indtil videre går det mest ud over kattene.
mcfatty skriver: Godaften alle, Jeg synes lige at jeg ville vise nogle dejlige billeder af vores lille datter, Caia - jeg står for billederne selv, så det er jo skønt. Caia er 13 måneder, og har bare fuld fart på - yderligere er hun så småt i gang med at begynde at gå selv. Håber I har en god aften!
Godaften alle,
Jeg synes lige at jeg ville vise nogle dejlige billeder af vores lille datter, Caia - jeg står for billederne selv, så det er jo skønt.
Caia er 13 måneder, og har bare fuld fart på - yderligere er hun så småt i gang med at begynde at gå selv.
Håber I har en god aften!
Ej, er helt vild med det sidste billede!
Hvor ser hun bare ultra skøn ud.. Når man ser sådan billeder glæder mig sig endnu mere til baby kommer ud og hilser på.. Godt det ikke er så mange uger tilbage.. hehe
Smuk pige
Hvor er hun da bare en fantastisk køn lille pige!
Nææææ der har vi jo min smukke datter
Det er så dejligt når du fanger de der helt fantastiske billeder af hende, skatter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128