(december) nr. 3 på vej med ny mand..... Hjæææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Mist

Jeg er mor til 2 dejlige piger på 4 og 2 år, og nu venter jeg nr. 3 med en ny mand, vi har kun været sammen siden januar 2009, meget kort, og jeg er 9 uge.

Får af vide af min familie og eks mand at det er alt for tidligt og jeg skal tænke på mine 2 andre piger..

Ville gerne høre jeres mening.. Ikke at der er så meget og gøre ved det nu da jeg er ved at nå grænsen for abort. Hvilken os er udelukkede.

Men er det forkert af mig og få nr. 3 med en ny mand????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

millesofie

Hej
nej jeg synes det er fint, hvis du synes du kan klare det

for mig er børn altid en velsinelse og jeg må indrømme at hvis jeg kunne havde jeg også haft flere nu
børn er skønne og dejlige, krævende og trættende så så længe overskudet er der synes jeg bare du skal være glad for din graviditet og så kan du jo også indvie pigerne i den

et stort tillykke herfra
Mvh Mille-Sofie  11 + 0

Anmeld

2. juni 2009

H+S Skjolgborg.

Overhovede ikke hvis det er du og din nye mand ønsker..Venter selv min nr 3 med min nye mand...
Dog ville jeg ikke med det samme som han ville så vi vente til dec sidste år og bang gravid på vores første rejse til Tenrife sammen i marts og uden børn..
Hvornår har du termin ???..
mvh henriette

Anmeld

5. juni 2009

haps

Hvis ikke det havde føltes rigtigt - havde du vel ikke valgt at blive gravid - så nyd det og resten af jeres familie - så længe I er glade er ungerne også glade.

Anmeld

13. juni 2009

AnneKH

Jeg synes slet ikke du skal tage dig af, hvad din familie (og da slet ikke din eksmand) siger. Det undrer mig egentlig, at de ikke bare er overlykkelige over at få en lille ny i familien. En baby er jo en kæmpe velsignelse, som man skal glæde sig til..  
Det skal nok gå altsammen.. du må sige fra overfor dem der tvivler, og fortælle dem, hvor glade I er for det, og at I ville ønske de også var det!! Livet er en fest, når man er gravid.. så du skal bare igang med at nyde kvalmen, trætheden og ikke mindst forventningens glæde!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.