Nf vel overstået.! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. oktober 2012

bubba

Hejsa alle

har været til NF i dag. Det gik bare over al forventning. :-) den sov under det meste, så måtte lige vække den med et par host, den er tydeligvis barn af mig, sover fra det hele ;-)

fik tallet 1:20.000.!!! Så vi er godt tilfredse :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Tulle83

bubba skriver:

Hejsa alle

har været til NF i dag. Det gik bare over al forventning. :-) den sov under det meste, så måtte lige vække den med et par host, den er tydeligvis barn af mig, sover fra det hele ;-)

Wow, stort tillykke

Det var et flot tal må man sige!

Anmeld

9. oktober 2012

Mokka

Dejligt dejligt

Anmeld

9. oktober 2012

FF

Tillykke

Anmeld

29. oktober 2012

Tina Jørgensen

tillykke det er altid dejligt det er heller ikke lang tid siden jeg har været afsted og fik der tallet 22000 det er jo bare skønt.

men det var godt nok svært at få tallet ud af dem da det åbenbart ikke er noget de gør mere nu skal man virkelig næsten ned på alle 4 for at få et tal utroligt...

de lære hurtigt fra forældrene sådan nogle små banditter

god dag.

Tina

Anmeld

29. oktober 2012

M (:

bubba skriver:

Hejsa alle

Stort tillykke med det fine tal!

Anmeld

29. oktober 2012

bubba

Tina Jørgensen skriver:

tillykke det er altid dejligt det er heller ikke lang tid siden jeg har været afsted og fik der tallet 22000 det er jo bare skønt.

men det var godt nok svært at få tallet ud af dem da det åbenbart ikke er noget de gør mere nu skal man virkelig næsten ned på alle 4 for at få et tal utroligt...

de lære hurtigt fra forældrene sådan nogle små banditter

god dag.

Tina

Ej, hvor fedt.!! Stort tillykke :-D

ja, jeg måtte dælme også hive det ud af scanningsdamen :-p, hvilket bare gjorde mig pisse nervøs :-p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.